مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیبهای ویروس کرونا بر جامعه جهانی موبایل تا تاثیر هوش مصنوعی بر آموزش دانش آموزان

به گزارش مجله پیامک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیبهای ویروس کرونا بر جامعه جهانی موبایل تا تاثیر هوش مصنوعی بر آموزش دانش آموزان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نظر می رسد ویروس کرونا نه تنها اجتماع انسانی، بلکه جامعه دنیای موبایل را تحت تاثیر قرار داده است، چرا که بعضی از شرکت های مهم از حضور در MWC 2020 (کنگره دنیای موبایل) انصراف داده اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد از این موضوع اطلاع نداشته باشند که می توانند از داده های واتس اپ خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند تا مطمئن شوید گفتگوها و عکس ها یا فیلم های مشترک خود را از دست نمی دهند. درواقع اگر می خواهید داده و تاریخچه خود را به یک دستگاه جدید منتقل کنید ، ابتدا باید از واتس اپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ویروس کرونا در سراسر دنیا در حال رشد و گسترش است . ویروسی خطرناک که بیش از هر نقطه دنیا، چین را درگیر نموده است. اما یکی از مسائلی که در حاشیه رشد این ویرو مورد توجه واقع شده است، موضوع آسیب دیدگی صنعت تلفن همراه زیر سایه شیوع ویروس کرونا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فروشندگان تلفن های هوشمند در هند تصمیم به تحریم دستگاه های سامسونگ گرفته اند. علت این کار به طور تلویحی عدم تخفیف های مناسب سامسونگ اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی نوعی مدل هوش مصنوعی را طراحی نموده اند که می تواند میزان یادگیری دانش آموزان در بازی های آموزشی را نشان دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 802

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیبهای ویروس کرونا بر جامعه جهانی موبایل تا تاثیر هوش مصنوعی بر آموزش دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیبهای ویروس کرونا بر جامعه جهانی موبایل تا تاثیر هوش مصنوعی بر آموزش دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید