مقاله: پیتزا فروشی فرینه رم (ایتالیا)

به گزارش مجله پیامک، انجام کارهایی ساده در تهیه خمیر پیتزاهای این رستوران آن را فوق العاده قابل هضم و خوشمزه می کند: آماده کردن خمیر با آب، آرد گندم و خمیر ترش و مقدار کمی مخمر. این ترکیب در یخچال گذاشته شده و به مدت 72 ساعت رها می شود تا به شکلی طبیعی عمل بیاید. پیتزاهای سنتی این رستوران در سه اندازه مختلف سرو می شوند: کوچک (100 گرم خمیر)، متوسط (230 گرم) و بزرگ (400 گرم). از دسرهای این رستوران می توان به بستنی، دسرهای یخ زده، پای، شیرینی کانولی، تیرامیسو و دیگر دسرهای فصلی اشاره کرد.

مقاله: پیتزا فروشی فرینه رم (ایتالیا)

قیمت های پیتزاها بسته به اندازه آن ها متفاوت است؛ برای مثال قیمت پیتزای اندازه کوچک Margherita سه یورو است. متوسط آن 6 یورو و بزرگ آن 11 یورو قیمت دارند. قیمت پیتزا ناپولی (گوجه فرنگی، موزارلا و آنچووی) نیز به ترتیب 3.5 یورو، 6.5 و 12 یورو است.

ایتالیا، رم، منطقه San Lorenzo، شماره 6/8 خیابان Via degli Aurunci

منوی کوچک پیتزا فروشی فرینه که تنها شامل 5 نوع پیتزای سبک رمی است، همه تشریفات را کنار گذاشته و اجازه می دهد غذا بقیه صحبت ها را انجام دهد. حرف زدن کاری نیست که مراجعان این رستوران بخواهند انجام دهند؛ آنها هر لحظه از بودن در این رستوران را صرف پر کردن دهانشان از خمیر نرم و پنیر خوشمزه و آبدار پیتزاهای رستوران می کنند. تک تک پیتزاهای این رستوران با عشق و خبرگی پخته می شوند. خمیر به مدت 72 ساعت رها می شود تا عمل بیاید و نتیجه خارق العاده است. جدا از سبک ساده و بی آلایش رستوران، قیمت های مقرون به صرفه و غذاهای اصیل، Farine را به یک رستوران محبوب هم بین مردم محلی و هم توریست های تور ایتالیا تبدیل کرده است.

منبع مقاله: پیتزا فروشی فرینه رم (ایتالیا)

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1897

به "مقاله: پیتزا فروشی فرینه رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پیتزا فروشی فرینه رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید