مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

به گزارش مجله پیامک، 3. زمانی که پارکت ها را به صورت طولی چیدید و ردیف اول تمام شد به سراغ ردیف دوم بروید و این کار را آنقدر ادامه دهید تا فضای شما کامل گردد. اگر در گوشه اتاق جای کافی برای پارکت وجود نداشت آن را برش دهید تا کاملا به اندازه گوشه در بیاید و کف اتاق و فضای مورد نظر کاملا پوشیده گردد.

مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

به طور خلاصه بگوییم که پارکت نوعی کف پوش است که نمای چوبی دارد و در جنس، طرح، ابعاد و رنگ های متنوعی در بازار موجود است. پس برای خرید آن ها باید از قبل تصمیمتان را برای انتخاب مناسب ترین کف پوش پارکت در نظر بگیرید. شما باید ویژگی های دیگری از جمله عایق گرما بودن، عایق صدا بودن، بافت و دوام پارکت را هم مد نظر داشته باشید که در این زمینه مشاوران متخصص و فروشدگان می توانند به شما یاری نمایند.

1. قبل از نصب پارکت ها روی سرامیک ابتدا با توجه به متراژ اتاق پارکت ها را تقسیم بندی کنید تا پارکت ها هدر نروند و بتوانید در مصرف آن ها صرفه جویی کنید. هنگام اندازه گیری توجه کنید که باید بین لبه دیوار و پارکت ها حدود 4 تا 5 سانتی متر فاصله بگذارید.

نحوه نصب پارکت روی سرامیک به صورت قفل و کلیک و یا همان چسباندن است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

نکته دیگری که به آن باید توجه کنید، خرابی لوله های آب است. جنس پارکت به نحوی است که در برخورد با آب امکان تبله شدن دارد و عمدتا پارکت ها در اثر قرار دریافت در رطوبت و یا خیس شدن، خراب می شوند. بنابراین اگر ضروری است حتما قبل از چسباندن پارکت ها لوله های آب را تعمیر نمایید.

منبع مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1905

به "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید