مطهری: می خواهیم برترین نساجی را ارائه دهیم

به گزارش مجله پیامک، سرمربی تیم نساجی گفت: آن روز واقعا از شکست ناراحت بودم و گفتم شاید بتوانم با استعفای خودم به تیم یاری کنم

مطهری: می خواهیم برترین نساجی را ارائه دهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از بازی های حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور، رویارویی فینالیست های این رقابت ها در فصل گذشته است. دو تیم آلومینیوم و نساجی مازندران روز سه شنبه (فردا) در اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یک روز پیش از برگزاری این ملاقات حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری این بازی گفت: قبل از هر چیز وظیفه خودم می دانم صمیمانه از آقای حدادیان مالک، آقای سیف الله پور مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران تشکر کنم که در یک هفته اخیر از من حمایت کردند. هرگز این حمایت ها را فراموش نکرده و قول می دهم تا آخرین نفس برای موفقیت نساجی بجنگم و بازیکنانم هم بجنگند.

وی در خصوص تکرار فینال جام حذفی فصل گذشته نیز اعلام کرد: فینال سال گذشته یک بازی دیگر بوده و الان یک بازی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. یک بازی تک حذفی که هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده خواهد شد. آلومینیوم اراک هم با مهدی رحمتی نتایج بسیار خوبی گرفته و تیم قابل احترامی است. ما هم نساجی هستیم و می خواهیم به ماجراجویی خود در جام حذفی ادامه دهیم. کوشش می کنیم برترین نسخه نساجی در فصل جاری را ارائه بدهیم.

سرمربی نساجی مازندران در انتها در خصوص استعفای خودش پس از بازی با مس کرمان نیز توضیح داد: رابطه من و مالک و مدیران نساجی دلی است. آن روز واقعا از شکست ناراحت بودم و گفتم شاید بتوانم با استعفای خودم به تیم یاری کنم که از سوی باشگاه پذیرفته نشد، اما در همین تصمیم هم خیلی درس ها گرفتم. خیلی مسائل را درک کردم و حالا با استعانت از خدای متعال، حمایت مالک و مدیران باشگاه و کوشش بچه ها می خواهیم در 10 بازی به جای مانده لیگ و جام حذفی بجنگیم. از این به بعد همه ما از من سرمربی گرفته تا پشتیبانی و تدارکات زحمتکش تیم، سرباز جان نثار نساجی مازندران هستیم. همین!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2215

به "مطهری: می خواهیم برترین نساجی را ارائه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: می خواهیم برترین نساجی را ارائه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید