فروش 54 هزار بلیت ملاقات کانادا ، ایران با رکوردی شگفت انگیز، 27 هزار بلیت در 60 دقیقه

به گزارش مجله پیامک، فروش بلیت های ملاقات محبت آمیز کانادا و ایران که در ونکوور برگزار خواهد شد، با یک اتفاق شگفت انگیز همراه بود و 27 هزار بلیت در یک ساعت به فروش رسید.

فروش 54 هزار بلیت ملاقات کانادا ، ایران با رکوردی شگفت انگیز، 27 هزار بلیت در 60 دقیقه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بلیت فروشی ملاقات محبت آمیز کانادا - ایران در استادیوم BC Place از اولین ساعات روز گذشته (آدینه، به وقت ونکوور - بامداد روز شنبه به وقت تهران) شروع شد و در یک ساعت نخست، 27 هزار کانادایی بلیت این مسابقه در طبقه اول استادیوم را رزرو کردند.

این اتفاق شگفت انگیز در شرایطی رقم خورد که ملاقات کانادا مقابل ایران، آخرین ملاقات مهم آنها پیش از جام جهانی در خاک کاناداست و از همین رو طرفداران تیم ملی کانادا، نمی خواهند چنین فرصتی را از دست بدهند. کانادا چهار روز پس از ملاقات محبت آمیز با ایران در روز 15 خرداد، باید در لیگ ملت ها و در همین استادیوم مقابل کوراسائو قرار بگیرد که این ملاقات از درجه اهمیت کمتری برای آنها برخوردار است. به همین علت استقبال تماشاگران کانادایی برای ملاقات با ایران، به طور چشم گیری رقم خورده است.

استادیوم BC Place ونکوور ظرفیت پذیرش 54 هزار و 500 تماشاگر را دارد که تمام این بلیت ها به فروش رسید، اما فروش 27 هزار بلیت (50 درصد ظرفیت استادیوم) فقط در یک ساعت نخست بلیت فروشی، استقبال شدید کانادایی ها از این بازی را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2086

به "فروش 54 هزار بلیت ملاقات کانادا ، ایران با رکوردی شگفت انگیز، 27 هزار بلیت در 60 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 54 هزار بلیت ملاقات کانادا ، ایران با رکوردی شگفت انگیز، 27 هزار بلیت در 60 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید