مسئولان سبزواری زمینه راه اندازی گذر فرهنگ و هنر را فراهم نمایند

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مالی شدن فرهنگ و هنر گفت: مدیران و شهرداری سبزوار زمینه راه اندازی گذر فرهنگ و هنر در این شهر را فراهم نمایند.

مسئولان سبزواری زمینه راه اندازی گذر فرهنگ و هنر را فراهم نمایند

جعفر مروارید سه شنبه اول بهمن ماه در ملاقات با فرماندار سبزوار بیان کرد: ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر بستر لازم را برای مالی کردن فرهنگ و هنر فراهم می نماید.

وی اظهار کرد: با راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شرایطی برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت و حمایت های معنوی و مادی از هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی فراهم می گردد بنابراین نباید این فرصت برای شهرستان سبزوار از دست برود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: تا به امروز مکان هایی برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر در سبزوار معرفی شده اما هنوز بین مجموعه مدیریت شهری برای انتخاب یک مکان مناسب توافقی حاصل نشده است.

فرماندار سبزوار نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد گذر فرهنگ و هنر در افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب ها گفت: شهرداری این شهر تا به امروز اقدام اساسی در این باره انجام نداده است.

احمد برادران بیان کرد: سبزوار زادگاه مشاهیر و مفاخر بزرگی است این شهرستان خاستگاه نهضت سربداران است که ایجاد گذر فرهنگ و هنر در آن توسعه فرهنگی را به همراه دارد.

وی عنوان نمود: همچنین اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر بستر لازم را برای شکوفایی فرهنگی و رونق مالی این بخش فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 759

به "مسئولان سبزواری زمینه راه اندازی گذر فرهنگ و هنر را فراهم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان سبزواری زمینه راه اندازی گذر فرهنگ و هنر را فراهم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید