مدیریت خانه مسافرها در گیلان به هتل داران واگذار می گردد

به گزارش مجله پیامک، حسن مهرور اصلی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: مطابق طرح پیشنهادی جامعه هتل داران و براساس بند 7 مصوبه کنوانسیون رامسر، نظارت، پیگیری و مدیریت خانه مسافرها به جامعه هتل داران استان واگذار شده است.

مدیریت خانه مسافرها در گیلان به هتل داران واگذار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی با بیان اینکه خانه مسافرها به عنوان کوچکترین واحد اقامتی گردشگری احتیاج به سازماندهی دارند اضافه نمود: این طرح از بیستم مهرماه قابل اجرا است

به گفته مهرور، درصورت همکاری نکردن واحدهای اقامتی - گردشگری، مطابق ماده 23 قانون ایرانگردی و جهانگردی با واحدهای اقامتی متخلف برخورد قانونی می گردد.

وی در ادامه به پیاده روسازی خیابان های منتهی به میدان شهدای ذهاب(شهرداری) که از سوی شهرداری رشت درحال اجراست اشاره و توضیح داد: مخالفتی با اصل پیاده روسازی وجود ندارد اما این پروژه نباید منجر به متضرر شدن تاسیسات گردشگری اعم از هتل ها و مسافرخانه هایی که در این خیابان ها قرار دارند گردد.

مهرور با بیان اینکه این طرح احتیاج به بازنگری دارد یادآور شد: از سوی شهردار رشت قول همکاری درخصوص بازنگری های لازم در اجرای این طرح و درنهایت جلب رضایت هتلداران داده شده است.

رئیس هیات مدیره جامعه هتل داران همچنین با انتقاد از وضع عوارض محلی برهتل ها، که در شورای قبلی شهررشت به تصویب رسید اضافه نمود: مطابق ذیل 1 ماده 50قانون مالیات برارزش اضافه نموده، کلیه کسانی که مشمول پرداخت ارزش اضافه نموده هستند از پرداخت عوارض محلی که از سوی شوراهای شهر در نظر گرفته شده معاف هستند.

مهرور ادامه داد: با توجه به پرداخت ارزش اضافه نموده از سوی هتل ها، وضع عوارض محلی از سوی شورای شهر رشت در دوره قبل تخلف محسوب شده و مصوبه شورای شهر باید ابطال گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 716

به "مدیریت خانه مسافرها در گیلان به هتل داران واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت خانه مسافرها در گیلان به هتل داران واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید