محمد باقری معتمد مربی تیم ملی هند شد

به گزارش مجله پیامک، نایب قهرمان المپیک لندن رسما به عنوان مربی تیم ملی تکواندوی هند انتخاب شد تا به این ترتیب قید حضور بر روی شیاپچانگ را برای همواره بزند.

محمد باقری معتمد مربی تیم ملی هند شد

نایب قهرمان المپیک لندن با ورود به جرگه مربیان رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. محمد باقری معتمد عضو پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان که افتخارات زیادی برای ورزش کشورمان کسب نموده، بعد از چند سال دوری از تیم ملی تصمیم گرفت پیشنهاد مربیگری تیم ملی هند را بپذیرد و به این ترتیب رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

معتمد برای دریافت حقوق المپیکی خود با فدراسیون تکواندو به مشکل برخورد کرد ولی در نهایت برای برگزاری سمینارهای آموزشی به کشورهای مختلف سفر کرد. او در چند سال اخیر از سوی کشورهای متعدد پیشنهاد حضور در تیم ملی را دریافت کرد، ولی ترجیح داد تا با همان عناوینی که برای کشورمان کسب نموده از دنیایی قهرمانی خداحافظی کند.

مدال نقره المپیک 2012 لندن، طلای 2009 و نقره 2001 دنیا، طلای بازی های آسیایی 2010، دو طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا، طلا و نقره یونیورسیاد دانشجویان و طلای کشورهای اسلامی از مهمترین افتخارات معتمد در طول دوران قهرمانی است. باقری معتمد از این پس به عنوان مربی با تیم ملی هندوستان همکاری می نماید.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 200

به "محمد باقری معتمد مربی تیم ملی هند شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "محمد باقری معتمد مربی تیم ملی هند شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد باقری معتمد مربی تیم ملی هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید