مجوزهای مراکز گردشگری آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی صادر می گردد

به گزارش مجله پیامک، معاون گردشگری آذربایجان شرقی گفت: کلیه مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری استان از ابتدای اردیبهشت به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

مجوزهای مراکز گردشگری آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی صادر می گردد

معاون گردشگری آذربایجان شرقی گفت: کلیه مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری استان از ابتدای اردیبهشت به صورت الکترونیکی صادر می گردد.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، علیرضا بایرام زاده،افزود: این اقدام در راستای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای زائد و وقت گیر در صدور مجوزها و پروانه های فعالیت مراکز گردشگری سامانه جامع آمار و اطلاعات انجام می گردد.

وی گفت: این سامانه با هدف صرفه جویی در زمان، تسهیل کار برای متقاضیان، کاهش بورکراسی اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه اندازی شده است.

بایرام زاده ادامه داد: کارکرد دیگر این سامانه بروزرسانی و تسهیل آمارگیری از کلیه مراکز گردشگری در راستای مدیریت و برنامه ریزی آینده معاونت گردشگری و تشخیص احتیاج استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان معطوف است.

وی یادآوری کرد: در این راستا لازم است کلیه متقاضیان صدور و تمدید مجوز به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1648

به "مجوزهای مراکز گردشگری آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوزهای مراکز گردشگری آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید