ماجرای برخورد نامناسب مامور پلیس با یک جانباز چه بود؟

به گزارش مجله پیامک، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم با ارائه توضیحاتی در خصوص فیلم منتشرشده در خصوص برخورد نیروی انتظامی با یکی از جانبازان تأکید کرد: هیچ مقام یا مأموری حق برخورد نامناسب و دور از اخلاق با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد.

ماجرای برخورد نامناسب مامور پلیس با یک جانباز چه بود؟

به گزارش ایلنا، محمد غفوری سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم با بیان اینکه جانبازان عزیز، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و احترام و تکریم این عزیزان در هر شرایطی واجب و از وظایف کارگزاران جامعه اسلامی است، اضافه کرد: باید توجه کرد هیچ مقام مسئول یا مأموری حق برخورد نامناسب با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد و انتظار از فرمانده محترم و ارزشی نیروی انتظامی پیگیری جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان است.

وی ضمن تکذیب ادعای بعضی عناصر معاند در صفحات فضای مجازی که مشکل این جانباز معزز را به تجمع و یا دریافت هزینه دارو نسبت می دهند، اضافه کرد: مشکل این جانباز صرفاً واگذاری و فروش ملک مسکونی خود بوده است و حسب نظر مقام قضائی ایشان دو منزل مسکونی خود را به صورت قانونی واگذار نموده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم گفت: لذا مالک نو نسبت به اجرای حکم تخلیه اقدام نموده است. البته معاونت حقوقی بنیاد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم حل این مشکل را مجدانه پیگیری نموده و کوشش به وسیله اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.

غفوری با اشاره به پیگیری های مستمر مشکل قضائی این جانباز عزیز به وسیله بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه وکیل خانواده جانباز تا به امروز در 5 مرحله عدم اجرای حکم قضائی را دنبال نموده است ولیکن در نهایت خدشه ای به اسناد انتقال ملک وارد نشده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران عظیم اعلام نمود: در اقدامی دیگر نسبت به تشکیل پرونده ای به منظور استفاده از مزایای قانونی برای ایشان اقدام شده و این پرونده 9 بار برای مراجع ذی صلاح ارسال شده است، ولی طبق قوانین و مقررات تا به امروز مورد تأیید قرار نگرفته است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1724

به "ماجرای برخورد نامناسب مامور پلیس با یک جانباز چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای برخورد نامناسب مامور پلیس با یک جانباز چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید