لیگ NBA، پیروزی وریرز در بوستون، اسپرز از سد پلیکانز گذشت

به گزارش مجله پیامک، تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز با پیروزی در بازی امروز خود، جایگاهش در صدر جدول کنفرانس غرب را تثبیت کرد.

لیگ NBA، پیروزی وریرز در بوستون، اسپرز از سد پلیکانز گذشت

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم گلدن استیت وریرز با 33 امتیاز کوین دورانت پیروز به شکست میزبان خود بوستون سلتیکس در سالن تی دی گاردن شد.

بازیکنان وریرز پس از شکست دادن لیکرز بدون لبران جیمز و غلبه بر واشنگتن ویزاردز بدون جان وال به دنبال محک زدن خود مقابل یک حریف قدرتمند بودند که بوستون ستیکس این فرصت را به آنها داد.

ثبت این پیروزی، استیور کر، سرمربی گلدن استیت را تبدیل به سریع ترین مربی تاریخ لیگ کرد که به رکورد 300 پیروزی رسیده است. او پس از انجام 377 بازی به این این رکورد دست پیدا نموده است. کایری اروینگ نیز 32 امتیاز و 10 پاس گل برای بوستون داشت.

در بازی دیگری که در سالن اسموثی کینگ سنتر برگزار گردید، تیم سان آنتونیو اسپرز با اختلاف 12 امتیاز میزبان خود نیواورلینز پلیکانز را شکست داد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به توضیح زیر است:

سان آنتونیو 126 - نیواورلینز 114 ایندیانا 103 - ممفیس 106گلدن استیت 115 - بوستون 111 فیلادلفیا 110 - دنور 126 آتلانتا 111 - پورتلند 120

در سرانجام بازی های امروز، میلواکی باکس با 35 پیروزی و 12 شکست در صدر کنفرانس شرق و گلدن استیت وریرز نیز با 35 پیروزی و 14 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 162

به "لیگ NBA، پیروزی وریرز در بوستون، اسپرز از سد پلیکانز گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، پیروزی وریرز در بوستون، اسپرز از سد پلیکانز گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید