میلواکی فینالیست کنفرانس شرق شد

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم میلواکی با کسب چهارمین برد به فینال کنفرانس شرق رسید.

میلواکی فینالیست کنفرانس شرق شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ بستکتبال حرفه ای آمریکا، بامداد امروز (پنجشنبه) دو مسابقه در کنفرانس های شرق و غرب لیگ ان بی ای (NBA) برگزار گشت که در جریان این مسابقات میلواکی به چهارمین برد برابر سلتیک رسید و به فینال کنفرانس شرق راه پیدا کرد و گلدن استیت نیز در کنفرانس غرب به سومین برد برابر هیوستون دست پیدا کرد تا در آستانه فینال قرار گیرد.

میلواکی برابر بوستون با نتیجه 116 بر 91 به فزونی رسید تا راهی فینال کنفرانس شرق شود. در این مسابقه جیانیس آنتتوکونمپو بازیکن یونانی این تیم با کسب 20 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس منجر به گل باز هم ستاره بود و نقش بازیکن اصلی را برای تیمش ایفا کرد.

حالا میلواکی در انتظار نتیجه رقابت تورنتو و فیلادلفیا است تا حریفش در دیدار نهایی کنفرانس شرق را بشناسد.

در کنفرانس غرب گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی به مصاف هیوستون راکتز رفت و اگر چه در نیمه های این بازی کوین دورانت ستاره خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد ، اما توانست با نتیجه 104 بر 99 پیروز شود و سومین برد را به نام خود ثبت کند . این تیم حالا برای حضورش فینال کنفرانس غرب احتیاج به یک پیروزی دیگر دارد.

در شبی که گلدن استیت دورانت را دقایق زیادی در اختیار نداشت کلی تامسون با کسب 27 امتیاز و 4 پاس منجربه گل تاثیرگذارترین بازیکن این تیم شد. استفان کری نیز 25 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس منجربه گل ثبت کرد.

در این مسابقه کوین دورانت در کوارتر سوم و پس از کسب 22 امتیاز با آسیب دیدگی روبرو و از زمین خارج شد و به نظر می رسد مصدومیتش جدی باشد. این بازیکن اعلام نموده احتیاج به ام آر آی/ MRI دارد و حضورش در مسابقه ششم دو تیم تعیین نیست. با این حال غیبت او باعث نشد گلدن استیت به برد نرسد اما نگرانی ها درباره بازی بعدی است. خبر خوب اینکه آسیب دورانت مربوط به آشیل نیست.

برای هیوستون راکتز نیز جیمز هاردن 31 امتیاز، 4 ریباند و 8 پاس منجربه گل ثبت کرد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. او بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما کم نمی آوریم.

با اینکه لس آنجلس لیکرز خیلی زود با بازی های این فصل خداحافظی کرد؛ اخبار این تیم همچنان مورد توجه علاقمندان به بسکتبال آمریکا است.

رسانه ها به تازگی خبر داده اند که مذاکرات مدیران باشگاه لس آنجلس لیکرز با تیرون لو سرمربی سابق کلیولند و البته مربی مورد نظر لبرون جیمز نتیجه نداده و این تیم به دنبال گزینه های دیگر است.

همچنین شنیده ها حکایت از آن دارد که مدت زمان قرارداد مساله اصلی است و باشگاه لیکرز پیشنهاد قراردادی سه ساله به ارزش 5، 6 و 8 میلیون دلار را به لو داده است، اما این مربی درخواست قراردادی پنج ساله دارد.

طبق پیشنهاد باشگاه لیکرز قرارداد این مربی دقیقا با قرارداد لبرون جیمز به خاتمه می رسید. یکی دیگر از اختلاف های دو طرف به دستیاران این مربی بازمی شود. تیرون لو با مربیانی که باشگاه به او پیشنهاد داده موافق نیست.

ورزشی*9219*9157

منبع: ایرنا
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 220

به "میلواکی فینالیست کنفرانس شرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلواکی فینالیست کنفرانس شرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید