لزوم توجه کارگران خوزستانی شاغل در صنایع بوشهر به علائم بیماری

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر بر لزوم توجه به علائم بیماری از سوی کارگران شاغل در صنایع بوشهر و افرادی که برای خرید کالا به این استان تردد دارند، تاکید کرد.

لزوم توجه کارگران خوزستانی شاغل در صنایع بوشهر به علائم بیماری

دکتر نوذر کلانترفرد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تایید مواردی از ابتلای چند تبعه هندی به کرونا در بوشهر، اظهار کرد: با توجه به مجاورت استان خوزستان با استان بوشهر و اینکه گروهی از کارگران خوزستانی در صنایع استان بوشهر کار می کنند، این افراد و خانواده آن ها باید هر گونه علامت بیماری را جدی بگیرند و برای تست مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: افرادی نیز که معمولا از استان خوزستان برای خرید کالا و انجام امور تجاری به شهرهای استان بوشهر مراجعه می کنند نیز باید هوشیار باشند؛ در صورت ورود ویروس کرونای هندی، این افراد می توانند به راحتی این ویروس را به تمام شهرهای خوزستان منتقل کنند و باید جداً از ورود ویروس کرونای هندی جلوگیری شود.

کلانترفرد گفت: میزان بیماری زایی و مرگ و میر ویروس کرونای هندی بسیار بیشتر از کرونای انگلیسی است و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم مراقبت، شرایط شیوع بیماری بسیار بدتر می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1682

به "لزوم توجه کارگران خوزستانی شاغل در صنایع بوشهر به علائم بیماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه کارگران خوزستانی شاغل در صنایع بوشهر به علائم بیماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید