قلی زاده: فقط بازی اول را از دست می دهم

به گزارش مجله پیامک، من مصدوم هستم و این کارلوس کی روش است که تصمیم می گیرد در تیم باشم یا نه. فکر می کنم اگر در فهرست نهایی باشم بازی اول را از دست بدهم.البته باز هم چیزی تعیین نیست.

قلی زاده: فقط بازی اول را از دست می دهم

قلی زاده، غایب بازی اول تیم ملی

بدشانسی دست از سر علی قلی زاده برنمی دارد. او در آستانه جام جهانی و به دلیل ترافیک در خط حمله تیم ملی از لیست نهایی خط خورد و حالا هم مصدوم شده و این احتمال وجود دارد که نتواند برای ایران در جام ملت های آسیا بازی کند. قلی زاده با تکنیک مثال زدنی خود می تواند یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی در جام ملت های آسیا باش. در آستانه اعلام لیست نهایی تیم ملی، قلی زاده درباره آسیب دیدگی اش در بلژیک صحبت می نماید: خطای ترسناکی بود. آنقدر شدید که نمی توانستم از جایم بلند شوم. به همین دلیل از سرمربی شارلروا خواستم تعویضم کند. از آن به بعد مراحل درمان را شروع کردم و خوشبختانه به شرایط مطلوبی رسیده ام. -

حالا اوضاع چطور است؟ قلی زاده در این مورد می گوید: حالا همه چیز خوب است. نسبت به هفته های قبل خیلی بهتر شده ام. امیدوارم که بتوانم در جام ملت ها برای ایران بازی کنم.

آیا ممکن است قلی زاده، جام ملت های آسیا را از دست بدهد؟ خودش می گوید: هیچ چیزی تعیین نیست. این روزها به شدت تمرین می کنم تا خودم را به بازی ها برسانم. البته اگر در فهرست نهایی تیم ملی باشم. من مصدوم هستم و این کارلوس کی روش است که تصمیم می گیرد در تیم باشم یا نه. فکر می کنم اگر در فهرست نهایی باشم بازی اول را از دست بدهم. البته باز هم چیزی تعیین نیست.

علی قلی زاده که این فصل برای شارلروا هم بازی های درخشانی انجام داده و البته در ترکیب تیم ملی هم دروازه ونزوئلا را باز نموده، آخرین شرایط آسیب دیدگی خود را اینگونه توضیح می دهد: روند درمانی من زیاد تعیین نیست و نمی توان با قاطعیت گفت که دقیقا چه روزی می توانم بازی کنم. من باید تشکر ویژه ای داشته باشم از کادر پزشکی و فنی تیم ملی. به خصوص میکائیل که زمان زیادی را برای من می گذارد و مدام با من تمرین می نماید. همه چیز در اینجا طبق برنامه پیش می رود و خودم به هیچ عنوان فکر نمی کردم وضعیتم اینقدر خوب گردد. چون اوضاع مچ پایم بد بود ولی الان خیلی بهتر هستم و حتی کنار زمین با توپ کار می کنم. خودم که امید زیادی دارم تا زودتر بهتر شوم و بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. -

قلی زاده صحبت هایش را اینگونه تمام می نماید: به من گفتند آنقدرخوب بازی نموده ای که احتمالا چشم خورده ای(با خنده). تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و باید ببینم که در آینده چه پیش می آید. امیدوارم که شرایط خوبی برای من رقم بخورد اما بعید می دانم چشم خورده باشم. چون قطعا مردم ایران بازیکنان تیم ملی را دوست دارند و اگر هم اظهار نظری می نمایند از روی علاقه است.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 143

به "قلی زاده: فقط بازی اول را از دست می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده: فقط بازی اول را از دست می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید