فیسبوک نخستین مرکز داده های آسیا را افتتاح کرد ، سنگاپور میزبان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری زاکربرگ شد (تور سنگاپور ارزان)

به گزارش مجله پیامک، فیسبوک یک مرکز 1 میلیارد دلاری داده در سنگاپور افتتاح کرد. این مرکز نخستین مرکز داده فیسبوک در آسیا است که به طور کامل تامین کننده انرژی های تجدید پذیر خواهد بود.

فیسبوک نخستین مرکز داده های آسیا را افتتاح کرد ، سنگاپور میزبان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری زاکربرگ شد (تور سنگاپور ارزان)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، این مرکز یک میلیارد دلاری در سنگاپور افتتاح خواهد شد. مرکز مذکور بالغ بر 170 هزار متر مربع ئسعت دارد و به طور برای هوای مرطوب کشور سنگاپور طراحی شده است. بنابراین دارای سیستم خنک نماینده مایع StatePoint نو است که از آب برای خنک کردن هوا و کاهش مصرف آب تا 20 درصد طراحی شده است.

فیسبوک میخواهد این مرکز را به طور کامل با انرژی های تنو پذیر اداره کند بنابراین در حال کار بر روی توسعه منابع خورشیدی در کشور است. نمای ساختمان نیز اجازه خواهد داد هوا داخل سیستم جریان یابد و مردم نیز در آن حضور داشته باشند.

توماس فورلونگ، نماینده فیس بوک در این پایگاه داده ها گفت: مرکز داده های فیس بوک بسیاری از عکس ها و فیلم هایی را که هر روز مشاهده می کنید، میزبانی خواهد نمود. کاربران آسیایی روندی رو به رشد را تجربه می نمایند و ما قصد داریم بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کنیم.

به چند علت سنگاپور به عنوان میزبان مرکز داده ها انتخاب شده است: در حال حاضر تاسیس زیرساخت و یک شبکه فیبر با پهنای باند بالا از ملزومات آسیا است.افزون بر این ها فیسبوک برای رشد و رقابت در آسیا احتیاج به توسعه نفوذ خود دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2181

به "فیسبوک نخستین مرکز داده های آسیا را افتتاح کرد ، سنگاپور میزبان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری زاکربرگ شد (تور سنگاپور ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک نخستین مرکز داده های آسیا را افتتاح کرد ، سنگاپور میزبان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری زاکربرگ شد (تور سنگاپور ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید