فرناز رهنما: همان بهتر که ساختمان پزشکان ادامه پیدا نکرد

به گزارش مجله پیامک، فرناز رهنما بازیگر سریال ساختمان پزشکان بر این باور است که این مجموعه با وجود گذشت نزدیک به 10 سال از زمان تولیدش همچنان مخاطبان خودش را دارد. این بازیگر که این روزها کم کار شده است، علت دوری موقتش از عرصه بازیگری را به خاطر شیوع ویروس کرونا و نگرانی از بابت سلامت خانواده اش ذکر می نماید.

فرناز رهنما: همان بهتر که ساختمان پزشکان ادامه پیدا نکرد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فرناز رهنما با یادی از ساختمان پزشکان چنین می گوید: سریال آن سال ها خیلی گل نموده بود و استقبال مردم برای خودم هم جذاب به نظر می رسید. ساختمان پزشکان پس از 10 سال هنوز هم دیدنی است و خیلی ها سریال را می بینند. در فضای مجازی می بینم که این سریال چقدر هوادار دارد. آن موقع هنوز فضای مجازی نیامده بود و کلیپ های سریال مثل امروز دست به دست نمی چرخید؛ اما همان وقت هم ساختمان پزشکان خیلی بیننده داشت و حتی قرار بود سری دوم سریال هم ساخته گردد که برای همواره مسکوت ماند؛ البته به نظرم همان بهتر که ادامه پیدا نکرد و در اوج موفقیت تمام شد.

او در پاسخ به این پرسش که چه عواملی را در این جذابیت دخیل می داند؟، شرح می دهد: بعد از ساختمان پزشکان در فیلم ها و سریال های زیادی کار کردم که همگی هم جذاب بودند، اما می توانم بگویم چیدمان ساختمان پزشکان چیز دیگری بود. روزی نبود که از دست هم نخندیم و سکانسی را با شوخی و خنده ضبط نکنیم. این اتفاق آن موقع برایم عادی به نظر می رسید؛ اما بعدها متوجه شدم که این موضوع مربوط به درست بودن جزء جزء عوامل سریال بوده است. پشت صحنه ساختمان پزشکان واقعا جذاب بود و خنده و صمیمیت در طول کار موج می زد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1509

به "فرناز رهنما: همان بهتر که ساختمان پزشکان ادامه پیدا نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناز رهنما: همان بهتر که ساختمان پزشکان ادامه پیدا نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید