عمران خان در اجتماع مردم کشمیر: پیروزی کشمیری ها در نبرد با ظلم حتمی است

به گزارش مجله پیامک، نخست وزیر هند که برای ابراز همدردی با مسلمانان کشمیری به منطقه آزاد کشمیر سفر نموده بود گفت: حبس خانگی مردم کشمیر توسط هند نمی تواند مانند تحقق خواسته آنها گردد.

عمران خان در اجتماع مردم کشمیر: پیروزی کشمیری ها در نبرد با ظلم حتمی است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان بیان کرد: ما در هر سطحی از مردم کشمیر حمایت می کنیم و هرگز آنها را تنها نمی گذاریم.

نخست وزیر پاکستان که به منطقه کشمیر آزاد سفر نموده بود توضیح داد: انگیزه من از ورود به دنیای سیاست این بوده که نماینده مردم کشمیر شوم و از آنها حمایت کنم.

عمران خان تاکید نمود: حبس خانگی 40 روزه مردم کشمیر توسط نظامیان هندی نشان دهنده ترس و واهمه شدید آنها است ولی باید بگویم که پیروزی مردم کشمیر بر ظلم حتمی است.

رهبر حزب تحریک انصاف با اشاره به وضعیت وخیم مردم کشمیر گفت: به دولت هند می گویم کسی که در وجودش انسانیت داشته باشد به حبس هزاران نفر در خانه هایشان و ظلم به نوامیس مردم و حتی بچه ها راضی نخواهد شد.

عمران خان گفت: مردم کشمیر ترسی از کشته شدن ندارند و این نشان دهنده روحیه سلحشوری و مبارز آنها در مقابل ظلم است.

وی اضافه نمود: آر اس اس بنیادی افراط گرا برای هندوهاست که متاسفانه بعضی از سیاستمداران ارشد هند از کودک عضو این بنیاد بوده اند و ظلم به مسلمانان نشات گرفته از افکار این بنیاد است.

نخست وزیر پاکستان گفت: مردم دنیا شاهد ظلم هایی که در کشمیر انجام می گردد هستند و ما نیز هرجا بتوانیم این ظلم و ستم را فریاد خواهیم کرد.

لازم به ذکر است مردم کشمیر 40 روز است توسط نظامیان هندی حبس خانگی شده اند و دولت دهلی نو در نظر دارد تناسب جمعیت این منطقه را برهم زده و مسلمانان را به اقلیت تبدیل کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 370

به "عمران خان در اجتماع مردم کشمیر: پیروزی کشمیری ها در نبرد با ظلم حتمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان در اجتماع مردم کشمیر: پیروزی کشمیری ها در نبرد با ظلم حتمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید