عرضه بازی ARC Raiders تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد

به گزارش مجله پیامک، اگر شما از هواداران بازی آرک ریدرز (Arc Raiders) هستید، برای تجربه این بازی باید کمی بیشتر صبر کنید. طبق چیزی که اعلام شده عرضه این بازی تا سال 2023 با تأخیر روبرو شده است. آرک ریدرز به وسیله سازندگان سابق بتلفیلد ساخته شده و یکی از عناوین مورد انتظار است.

عرضه بازی ARC Raiders تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد

تیم سازنده در توییتر خود اعلام نموده که تصمیم گرفتند بازی را در سال 2023 عرضه نمایند. طبق چیزی که نوشته شده این بازی یکی از عناوین بسیار حریصانه بوده و گسترده است. حال تیم سازنده از این زمان استفاده خواهند کرد تا تجربه بازیکنان را در این مدت بهتر نمایند. همینطور اینکه آرک ریدرز در این مدت به پتانسیل کامل خود خواهد رسید. همینطور اینکه تیم سازنده میخواهد با عرضه یک نسخه آزمایشی آرک رایدرز را با گیمرها آزمایش کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده است. با اینحال انتظار می رود که در سال 2023 در دسترس کاربران قرار بگیرد. هنوز اطلاعات چندانی نیز از آرک رایدرز منتشر نشده است. آرک رایدرز قرار است رایگان باشد. همینطور اینکه در سبک سوم شخص شوتر بوده و حالت علمی تخیلی دارد. بازیکنان در این عنوان باید با موجودات فضایی مبارزه نموده و کوشش نمایند آن ها را شکست دهند.

ما اولین بار در مراسم گیم اواردز (Game Awards) شاهد بازی آرک ریدرز بودیم. با توجه به سابقه خوبی که سازندگان این بازی در مجموعه بتلفیلد (Battlefield) دارند، انتظار می رود بازی با کیفیتی را به هواداران ارائه دهند. در حال حاضر رقابت در دنیای بازی های رایگان بسیار سنگین بوده و هر عنوان تازه باید کوشش کند برترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهد.

آرک رایدرز در زمان عرضه برای کنسول های نسل 8 و 9 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. نکته اصلی در خصوص آرک رایدرز این است که نباید یک بازی تکراری باشد. البته با توجه به توضیحاتی که در خصوص این بازی منتشر شده، آرک ریدرز با بیشتر عناوین رایگان تفاوت خواهد داشت.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2120

به "عرضه بازی ARC Raiders تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عرضه بازی ARC Raiders تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی ARC Raiders تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید