عرضه بازسازی کرایسیس در پی بازخوردهای منفی به عقب افتاد

به گزارش مجله پیامک، اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش خبری مبنی بر اعلام تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered اعلام کردیم. در همان خبر، کمی به کیفیت بازسازی کرایسیس خرده گرفتیم و این طور که به نظر می رسد، فقط ما چنین شکایتی نداشته ایم. شرکت بازی سازی کرایتک اعلام نموده که در نتیجه بازخوردهای منفی نسبت به اولین تریلر بازسازی کرایسیس، عرضه آن را به عقب انداخته اند.

عرضه بازسازی کرایسیس در پی بازخوردهای منفی به عقب افتاد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

استودیوی بازی سازی کرایتک پیغامی در توییتر خود منتشر نموده و در آن نوشته است که عرضه بازی را چند هفته ای به عقب می اندازند تا بیشتری روی بازی کار نمایند. تریلری که چند روز پیش از بازی به صورت غیر رسمی منتشر شد، بازخوردهای چندان خوبی نداشته است و کرایتک می گوید که با آنالیز این بازخوردها، تصمیم گرفته اند تا زمان بیشتری برای پرداخت بازی صرف نمایند.

در بیانیه منتشر شده از سوی کرایتک آمده است:

نکته مهم این است که آیا بر و بچه های کرایتک، به عنوان متخصصان گرافیک، خودشان متوجه نشده بودند که بازسازی کرایسیس گرافیکش از بازی اصلی سال 2007 کمتر است؟ یا شاید تصویر ذهنی آن ها به این شکل بوده که گیمرها بازی اصلی را فراموش نموده اند و می توانند محصولی با کیفیت پایین تر را به آن ها قالب نمایند. چون اساسا آنچه در بیانیه خواندیم را به راحتی می توان اینگونه ترجمه کرد: برنامه داشتیم شما را گول بزنیم، ولی حالا که در انجام آن پیروز نشده ایم، بهتر است فکری به حال آنچه ساخته ایم، بکنیم.

قرار بود بازی Crysis Remastered در روز 23 جولای روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه گردد.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 997

به "عرضه بازسازی کرایسیس در پی بازخوردهای منفی به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازسازی کرایسیس در پی بازخوردهای منفی به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید