بازی نو لاک پشت های نینجا به زودی عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش مجله پیامک، کمپانی Dotemu و استودیوی Tribute Games به تازگی از تاریخ انتشار بازی نو لاک پشت های نینجا با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge رونمایی نموده اند.

بازی نو لاک پشت های نینجا به زودی عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

بازی دو بعدی لاک پشت های نینجا: انتقام شردر، یکی از موردانتظارترین بازی های سال برای هواداران سبک بزن بزن (beat em up) است و به راحتی می توان علت آن را فهمید. در واقع به نظر می رسد که این بازی که به وسیله سازندگان Streets of Rage 4 ساخته شده، حال و هوای کلاسیک این سبک را به خوبی به تصویر می کشد و بعلاوه نامه ای عاشقانه به هواداران لاک پشت های نینجا است.

در این بازی باید راه خود را از میان محیط های پیکسلی باشکوه پیدا نموده و هزاران نفر از دشمنان شرور را با لاک پشت موردعلاقه تان یا شخصیت های دیگر بکشید. به طور کلی شخصیت های بازی شامل لئوناردو، رافائل، مایکل آنجلو، داناتلو، کیسی جونز، اپریل اونیل و اسپلینتر می شوند. همانطور که انتظار می رود، هر کدام از این شخصیت ها مهارت ها و حرکات خاص خود را دارند و با استفاده از حرکات و کمبوهای ویژه آن ها می توانید نبردهای هیجان انگیز و مملو از اکشن های نفس گیر را تجربه کنید. لازم به ذکر است که بخش داستانی بازی از حداکثر 4 بازیکن پشتیبانی می گردد.

در خلاصه داستان بازی آمده است که با حمله بیباپ و راک استدی به مقر کانال 6 و سرقت دستگاه های فوق العاده قوی برای حمایت از آخرین نقشه پیچیده کرانگ و شردر، لاک پشت های محبوب داستان باید در منهتن گرفته تا پشت بام ها و فاضلاب های کثیف نیویورک با آن ها به شیوه های مختلف مقابله نمایند. لازم به ذکر است که هر شخصیت، وسیله نقلیه، سلاح، آیتم و مکان های مختلف، به طور مستقیم از برنامه تلویزیونی لاک پشت های نینجا در سال 1987 الهام گرفته شده اند.

از طرفی گفته شده که Shredders Revenge دارای یک حالت مجذوب کننده نیز خواهد بود که به شش بازیکن اجازه می دهد تا بازی را با هم به صورت آنلاین و هم به صورت لوکال تجربه نمایند. در تریلری که به تازگی منتشر شده شاهد این حالت هستیم و به نظر می رسد که میزان گروه های دشمن بازی به تعداد بازیکنان بستگی دارد.

بازی لاک پشت های نینجا: انتقام شردر درتاریخ 16 ژوئن 2021 (26 خرداد 1401) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2095

به "بازی نو لاک پشت های نینجا به زودی عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو لاک پشت های نینجا به زودی عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید