عالم هندوستانی: تمام مسلمانان با فعالیت های شیطانی آمریکا مخالف هستند

به گزارش مجله پیامک، پروفسور سلمان حسین الندوی از علمای هندوستان گفت: همه مسلمین بر ضد آمریکا و با زورگویی و فعالیت های شیطانی اش مخالف هستند.

عالم هندوستانی: تمام مسلمانان با فعالیت های شیطانی آمریکا مخالف هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مصطفی ذوالفقارطلب رئیس کنفرانس بین المللی ظرفیت های راهبردی آموزه های اسلام در تحقق همزیستی مسالمت آمیز که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار گردید، گفت: امیدوارم این کنفرانس با همکاری اساتید و اندیشمندان به اهداف خود برسد، علت شکل گیری کنفرانس مربوط به خشونت های مذهبی و دینی است که ما با هدف همزیستی و نهادینه سازی فرهنگ اسلام، بازشناسی ظرفیت شناسی این کنفرانس را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه محور این کنفرانس چالش های فرا روی همزیستی مسالمت آمیز است، گفت: این کنفرانس از سال گذشته کلید خورد و فراخوان مقاله داده شد که 253 مقاله ارسال شد و40مقاله پذیرفته شد.

ذوالفقارطلب گفت: در فراخوان کنفرانس 421چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری 250مقاله با درجه علمی ist به چاپ رسید.

همچنین در این کنفرانس، پروفسور سلمان حسین الندوی از علمای هندوستان گفت: همه ملت ها باید از ظرفیت های موجود در آموزه های اسلام بهره برداری و نهایت استفاده را برای برقراری عدالت بنمایند.

وی اضافه کرد: تحقق همزیستی مسالمت آمیز یکی از اصل های اساسی دنیا امروز است در واقع با همزیستی بین کشورها و مذاهب می توان امت ها را متعهد و از فرقه افکنی پرهیز کرد.

سلمان حسین اضافه کرد: اختلافاتی که بین کشور ها و مذاهب وجود دارد را باید با همزیستی مسالمت آمیز و اتحاد و تبعیت از آموزه های دینی رفع کرد همه ملت ها دارای دین و مذهب هستیم یعنی اعتقادات برای تمامی گروه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است بیشتر احزاب بر اسلام و دین پیامبر و حضرت علی معتقد هستند اما شیوه دین داری آنها متفاوت است.

وی گفت:باید همه ملت ها یکپارچه درقالب همزیستی مسالمت آمیز اتحاد خود را حفظ نموده و دنیا را به آرامش و توحید دعوت نمایند و از کشتار و تعرض به کشورها و جنگ های طولانی پرهیز گردد.

این پروفسور هندوستانی گفت : همه مسلمین بر ضد امریکا و با زورگویی و فعالیت های شیطانی اش مخالف هستند، باید با مقاومت و ایستادگی جلوی این کشور ظالم بایستیم، باید در مقابل ظلم و ستم جهاد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 261

به "عالم هندوستانی: تمام مسلمانان با فعالیت های شیطانی آمریکا مخالف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالم هندوستانی: تمام مسلمانان با فعالیت های شیطانی آمریکا مخالف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید