طرح نظارتی ویژه نوشت افزار شروع شد

به گزارش مجله پیامک، در آستانه بازگشایی مدارس در سراسر کشور طرح نظارتی ویژه نوشت افزار با هدف جلوگیری از سوء استفاده عرضه کنندگان لوازم التحریر از امروز شروع شد.

طرح نظارتی ویژه نوشت افزار شروع شد

به گزارش به نقل از شاتا، در آستانه بازگشایی مدارس در سراسر کشور طرح نظارتی ویژه نوشت افزار با همکاری سازمان حمایت از حقوق فراوری کنندگان و مصرف کنندگان از امروز شروع شد.

هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر با رویکرد حمایت از فراوریات داخلی است.

در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بر قیمت اقلام مورد احتیاج دانش آموزان شامل دفتر، اتوماتیک، مداد، نظارت و با توزیع کنندگان نوشت افزار های تقلبی و غیر استاندارد برخورد می گردد.

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزار

40 اکیپ بازرسی امروز دراستان تهران همزمان با استان های دیگر براساس ابلاغیه کارگروه نوشت افزار برنحوه فروش نوشت افزار به خصوص دفترچه هایی که با نرخی دولتی توزیع شده بود، نظارت شد.

بازرسی و شناسایی مراکز بدون پروانه فراوری و برخورد قانونی با فعالیت واحد های مذکور، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار به همراه خرید های ضروری، رعایت موازین قانونی حاکم بر نمایشگاه های مجاز عرضه مستقیم کالا از مواردنظارتی در این طرح بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 376

به "طرح نظارتی ویژه نوشت افزار شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نظارتی ویژه نوشت افزار شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید