صادقی: با بازی مقابل هنگ کنگ نمی توان تیم ملی را ارزیابی کرد، به بازیکنان ایمان دارم

به گزارش مجله پیامک، ابراهیم صادقی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که تیم ملی همواره مقابل بحرین دچار مشکل شده است و بازی سختی پیش رو خواهد داشت.

صادقی: با بازی مقابل هنگ کنگ نمی توان تیم ملی را ارزیابی کرد، به بازیکنان ایمان دارم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ابراهیم صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در ملاقات مقابل هنگ کنگ گفت: این بازی آن چیزی نبود که بخواهیم برای آنالیز عملکرد تیم ملی ملاک قرار بدهیم. چون ما پیش از ملاقات با هنگ کنگ بازی تدارکاتی نداشتیم و سرمربی تیم ملی این بازی را به نوعی یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بود که بازیکنان برای بازی های مهمتر به هماهنگی برسند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در گروه C چهار بازی در دور برگشت داشتیم و سایر تیم ها سه بازی دارند و مسلماً سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود. هنگ کنگ از نظر فنی تیمی نبود که خیلی بتوانیم عملکردمان را ارزیابی کنیم و بازی مهم ما مقابل بحرین و عراق است که امیدوارم بتوانیم آنها را هم شکست دهیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا ترکیب ایران مقابل بحرین شناخته شده است یا نه، گفت: خوشبختانه بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که تعویض شدند از جمله ترابی و انصاری فرد خیلی مؤثر بودند و خوشبختانه دست دراگان اسکوچیچ باز است. این مسئله به تفکرات سرمربی تیم ملی باز می شود که چه نفراتی را در بازی با بحرین به زمین بفرستد و باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت. مسلماً چون سرمربی تیم ملی هر روز در تمرین با بازیکنان در ارتباط است، شرایط را بهتر می داند و شناخت بهتری از ترکیب تیمش دارد.

صادقی درباره اینکه با توجه به شرایط جدول و بازی های به جامانده آیا صعود تیم ایران را از این گروه محتمل می داند یا نه، گفت: ما باید روی خودمان حساب کنیم و به نتایج سایر تیم ها کاری نداشته باشیم. من دیدم که این چند روز بعضی کارشناسان اظهارنظر نموده بودند که راحت می بریم و صعود می کنیم. درست است، ما تیم خوبی داریم، اما بازی های پیش روی تیم ملی سخت است و ما نیز همواره مقابل بحرین مشکل داشتیم. آنها مقابل ما فوتبال بازی نمی نمایند و دنبال دفاع کردن هستند. با این حال من به همه بازیکنان تیم ملی ایمان دارم و مطمئنم می توانیم برنده باشیم. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1679

به "صادقی: با بازی مقابل هنگ کنگ نمی توان تیم ملی را ارزیابی کرد، به بازیکنان ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: با بازی مقابل هنگ کنگ نمی توان تیم ملی را ارزیابی کرد، به بازیکنان ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید