شکرخدا گودرزی به سراغ کلیسا رفت

به گزارش مجله پیامک، شکرخدا گودرزی نگارش نمایشنامه به نام گل را با موضوع واکاوی مناسبات پیدا و پنهان درون کلیسا به خاتمه رسانده و قصد اجرای این اثر نمایشی را دارد.

شکرخدا گودرزی به سراغ کلیسا رفت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شکرخدا گودرزی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه نگارش و کارگردانی در تئاتر گفت: نمایشنامه به نام گل را که برداشتی از نمایشنامه ای اثر اومبرتو اکو است، نوشته ام که این نمایشنامه تازه ترین اثر من است.

وی درباره موضوع نمایشنامه به نام گل شرح داد: این نمایش روایتگر اتفاقی است که در کلیسایی رخ می دهد که مهمترین کلیسای قرون وسطی است و این اتفاقات با اصلاح دینی در ایتالیا پیوند می خورد.

گودرزی اظهار کرد: به نام گل به واکاوی مناسبات پیدا و پنهان درون کلیسا می پردازد؛ چیزی که تار و پود کلیسا را ساخته است.

این کارگردان تئاتر درباره برنامه ریزی خود برای اجرای این اثر نمایشی، اضافه کرد: قصد دارم نمایش به نام گل را در سال 99 روی صحنه ببرم. این نمایشنامه دارای تعداد بازیگر بالایی است و باید سالنی متناسب این کار در اختیار داشته باشم.

مدیرعامل خانه موزه انتظامی در سرانجام سخنان خود درباره برنامه این مکان هنری نیز گفت: برنامه اجرا های نمایشی خانه موزه انتظامی تا سرانجام سال بسته شده و در حال حاضر نمایش قصه قصر یخی ویژه بچه ها و نوجوانان در این مکان اجرا می گردد که با استقبال خوبی همراه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 560

به "شکرخدا گودرزی به سراغ کلیسا رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکرخدا گودرزی به سراغ کلیسا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید