ریلمی بادز ایر رسما در هند معرفی گردید ، از شارژر بی سیم تا تقویت کننده صدا

به گزارش مجله پیامک، ریلمی بادز ایر امروز رسما در یک رویداد بزرگ در دهلی نو رونمایی شد. این رونمایی درواقع بخش جانبی رویداد ذونمایی از ریلمی X2 بود.

ریلمی بادز ایر رسما در هند معرفی گردید ، از شارژر بی سیم تا تقویت کننده صدا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، انتها ریلمی بادز ایر به شکل رسمی با یک شارژر بی سیم معرفی گردید. این هدفون که بدنه پلاستیکی دارد که از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و به محض باز کردن جعبه ، اتصال اتوماتیک یکپارچه ای برقرار می نماید. همچنین از پروتکل سریع Google Pair پشتیبانی می نماید تا امکان اتصال فوری و بدون دردسر اضافی فراهم گردد.

مدیر محصولات ریلمی هند فاش کرد که یک تراشه R1 سفارشی در داخل بادز ایر وجود دارد که از تأخیر فوق العاده کم نسبت به بلوتوث 5.0 پشتیبانی می نماید. همچنین یک حالت بازی وجود دارد که این شرکت ادعا می نماید تاخیر صوتی را تا 120 ms کاهش می دهد.

هر هدفون دارای دو میکروفون است. یکی برای تماس و دیگری برای لغو سر و صدا در تماس. همچنین یک تقویت کننده باس 12 میلی متری نیز وجود دارد که باید صدای واضح تری را ارائه دهد.ریلمی بادز ایر دارای سنسور سایش نوری است ، بنابراین می توانید هنگام خاموش کردن، آن را تنظیم کنید تا به طور اتوماتیک موسیقی خود را قطع کند. همچنین برای پخش / مکث ، کنترل لمسی ، فعال کردن دستیار صوتی ، پاسخ دادن به تماس و غیره نیز امکاناتی وجود دارد.

ریلمی هنوز ظرفیت باتری این محصول را تأیید نکرد اما قول 3 ساعت استقامت در شارژ و 17 ساعت کل زمان پخش با باتری در داخل کیس را داده است. ریلمی بادز ایر در رنگ های سفید ، زرد و سیاه وارد بازار می گردد و در وب سایت Flipkart و Realme در دسترس خواهد بود. قیمت این محصول فقط 56 دلار / 50 یورو است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 622

به "ریلمی بادز ایر رسما در هند معرفی گردید ، از شارژر بی سیم تا تقویت کننده صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی بادز ایر رسما در هند معرفی گردید ، از شارژر بی سیم تا تقویت کننده صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید