رونالدو رکورد جدیدی در سری A ثبت کرد

به گزارش مجله پیامک، فوق ستاره پرتغالی راه راه پوشان تورین رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

رونالدو رکورد جدیدی در سری A ثبت کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس در حالی بامداد امروز (سه شنبه) در اولین بازی خود با از سرگیری سری A ایتالیا و در هفته بیست وهفتم این رقابت ها با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود، بولونیا را از پیش رو برداشت و صدرنشینی خود را استحکام بخشید که کریستیانو رونالدو رکورد جدیدی را از خود در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا به جا گذاشت.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با گلی که در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، تبدیل به بهترین گلزن پرتغالی تاریخ این رقابت ها شد و روی کاستا، هافبک پیشین تیم های فیورنتینا و میلان را کنار زد.

این بیست ودومین گل رونالدوی 35 ساله در رقابت های فصل جاری سری A بود، این در حالی است که او فصل گذشته در اولین فصل حضورش در این تیم پیروز به ثبت 21 گل زده در سری A شده بود.

رونالدوی 35 ساله تا کنون 43 گل در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا به ثمر رسانده و از رکورد 42 گل زده هموطن خود، روی کاستا که بین سال های 1994 تا 2006 در تیم های فیورنتینا و میلان بازی می کرد، گذشت.

کریستیانو همچنین با به ثمر رساندن 84 گل زده در 196 بازی همچنان بهترین گلزن پرتغالی لیگ برتر انگلیس به شمار می رود، این در حالی است که او با ثبت 311 گل در 292 بازی لالیگایی بهترین گلزن پرتغالی تاریخ این رقابت ها هم هست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1086

به "رونالدو رکورد جدیدی در سری A ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو رکورد جدیدی در سری A ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید