رسول پناه: 250 هزار یورو تأمین کردیم و احتمالاً فردا به حساب برانکو می نشیند، جدایی پیروانی اصلاً صحت ندارد

به گزارش مجله پیامک، سرپرست باشگاه پرسپولیس از تأمین مبلغ 250 هزار یورو برای پرداخت به برانکو ایوانکوویچ اطلاع داد.

رسول پناه: 250 هزار یورو تأمین کردیم و احتمالاً فردا به حساب برانکو می نشیند، جدایی پیروانی اصلاً صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره شرایط پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: بخشی از ارز مورد احتیاج باشگاه تأمین شده است. امروز (سه شنبه) مبلغ 250 هزار یورو تأمین شد که آن را برای انتقال فرستادیم و احتمالاً فردا به حساب برانکو می نشیند. فردا هم بخشی از ارز مورد احتیاج تأمین می گردد و در این یکی دو روزه کوشش می کنیم با تسویه مطالبات برانکو، مسئله ای ایجاد نگردد.

وی درباره مشکل انتقال پول و صحبت هایش با وزارت امور خارجه گفت: بحث ما مربوط به وزیر نبود؛ بلکه با امور اقتصادی صحبت کردیم که موضوع پرواز و پُست این مبلغ وجود دارد. ما کارمزد انتقال آن را بر عهده گرفتیم تا این پول هر چه سریع تر به حساب برانکو واریز گردد. طرفداران خیلی نگران هستند. انتظار داشتیم بقیه هم یاری نمایند که پولی به حساب باشگاه واریز نشده است. ما منتظر کارگزار بودیم، اما آنها شرایطی برای ما معین کردند که شرایط باشگاه مهمتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط شجاع خلیل زاده توضیح داد: جلسه هیئت مدیره فردا یا پس فردا برگزار می گردد. بحث مهم ما، دغدغه همه مردم و تمام فکر و ذهن ما مربوط به برانکوست.

رسول پناه درباره شرایط بشار رسن اعلام کرد: اگر سرپرست و سرمربی تیم بیایند، فردا نشستی با حضور آنها و رسن خواهیم داشت تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نقل وانتقالات پرسپولیس ادامه دارد یا خیر، بیان نمود: بله.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضوع سایر بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه از جمله بوژیدار رادوشویچ گفت: قرار است بحث بازیکنان را در هیئت مدیره مطرح کنیم که اگر به نتیجه ای رسیدیم، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رسول پناه در خصوص شرایط حرفه ای سازی باشگاه پرسپولیس و بدهی 148 میلیاردی این باشگاه گفت: مدارک تکمیل شده و آن را بارگذاری نموده ایم. این مبلغ مربوط به ابتدای حضورم در پرسپولیس بود.

وی در واکنش به شایعه جدایی افشین پیروانی و انتصاب بهنام ابوالقاسم پور به سمت سرپرستی تیم پرسپولیس توضیح داد: این موضوع اصلاً صحت ندارد. بعضی افراد برای پرسپولیس حاشیه سازی می نمایند و ما کوشش می کنیم حواشی را زیاد نکنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره استعفای فرخ حسابی از سمت مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد: از حسابی تشکر می کنم و به او بابت فوت یکی از بستگانش تسلیت می گویم. او به خاطر مسائل خانوادگی حادش کناره گیری کرد و ما آن را پذیرفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1265

به "رسول پناه: 250 هزار یورو تأمین کردیم و احتمالاً فردا به حساب برانکو می نشیند، جدایی پیروانی اصلاً صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: 250 هزار یورو تأمین کردیم و احتمالاً فردا به حساب برانکو می نشیند، جدایی پیروانی اصلاً صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید