ذوب آهن 0 ، پرسپولیس 3؛ صعود با بردی قاطع و نمایشی دلچسب

به گزارش مجله پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در یک هشتم نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 0 پرسپولیس به سرانجام رسید.

ذوب آهن 0 ، پرسپولیس 3؛ صعود با بردی قاطع و نمایشی دلچسب

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در جام حذفی یکی از بهترین نمایش های خود را اجرا کرد. پرسپولیسی که امروز دیدیم، همان چیزی بود که همیشه از سرخ ها انتظار داشتیم. مهدی عبدی دو بار و وحید امیری یک بار دروازه ذوب آهن را باز کردند. همچنین در این بازی منوچهر صفروف و وحدت هنانوف، دو بازیکن تاجیک پرسپولیس بالاخره به زمین آمدند و بازی کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی (از 83 شجاعی)، فرشاد فرجی (از 68 هنانوف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (از 83 عمری)، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی (از 78 صفروف)

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (از 46 شبانی)، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو

شرح گل ها:

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 1 (وحید امیری - دقیقه 35): در حالی که قریشی با تکل خود مانع از گلزنی کمال کامیابی نیا شده بود، مهدی ترابی توپ را از سجاد دانایی گرفت و وحید امیری بلافصله از گوشه محوطه جریمه توپ را روانه دروازه کرد که این توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت.

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 2 (مهدی عبدی- دقیقه 62): ارسال زیبای احسان پهلوان از سمت چپ با ضربه سر زیبای عبدی تبدیل به گل دوم شد.

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 3 (مهدی عبدی - دقیقه 76): یک دوی ترابی و نعمتی باعث ورود مدافع راست سرخپوشان به محوطه جریمه شد و او با پاس کات بک عبدی را در موقعیت قرار داد تا مهاجم سرخپوشان بدون تعلل گل سوم را بزند.

لحظات حساس:

دقیقه 15: چند پاس متوالی در زمین ذوب آهن باعث شد تا سعید آقایی در داخل محوطه صاحب توپ شود. او سانتر خود را روی دروازه انجام شد و عبدی ضربه سر را زد که این توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 27: احسان پهلوان پس از اینکه توپ را در زمین خودی از دست داد، روی بازیکن صاحب توپ فشار آورد و با توپگیری وارد یک سوم دفاعی ذوب آهن شد و با یک سرتوپ، مدافع حریف را از پیش رو برداشت و در حالی که می رفت ضربه نهایی را بزند، شوت مهدی عبدی با تکل قریشی همراه شد تا این توپ گل نشود.

دقیقه 31: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه 62: اشتباه سیامک نعمتی باعث شد تا توپ به میلاد جهانی برسد اما ضربه پای چپ او را حامد لک برگشت داد.

دقیقه 74: شوت سلطانی مهر با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 78: شوت حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه شد و با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 84: شوت میلاد جهانی با اختلاف کم از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 90+1: پاس فوق العاده سلطانی مهر به رستمی رسید اما ضربه سر آرام او را حامد لک با یک دست مهار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2016

به "ذوب آهن 0 ، پرسپولیس 3؛ صعود با بردی قاطع و نمایشی دلچسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن 0 ، پرسپولیس 3؛ صعود با بردی قاطع و نمایشی دلچسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید