درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تمام خطوط ادامه دارد

به گزارش مجله پیامک، درگیری ها بر سر منطقه کوهستانی مورد مناقشه قره باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان همچنان در جریان است.

درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تمام خطوط ادامه دارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری رسمی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، این وزارتخانه خاطرنشان کرد درگیری ها میان نیرو های این کشور و ارمنستان در تمام خطوط ادامه دارد.

ارمنستان برای باز پس گیری اراضی آزاد شده در منطقه آغ دره در محور ماداگیز نیرو های تازه نفس به منطقه آورده و از صبح امروز حملات جدیدی را آغاز نموده است. در حال حاضر در مقابل حملات ارمنستان ضد حمله هایی از سوی نیرو های جمهوری آذربایجان به مواضع ارمنستان انجام می گیرد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین از به توپ بستن مناطقی از شهر ترتر از سوی ارمنستان خبر داده و افزوده است بر اثر این حملات 7 نفر دیگر از شهروندان غیرنظامی جمهوری آذربایجان زخمی شده اند.

در مقابل حملات نیرو های ارمنستان، نیرو های نظامی جمهوری آذربایجان هم مواضع ارمنستان را مورد هدف قرار می دهند.

در طول سه روز درگیری شماری از نظامیان ارمنستان توسط ارتش جمهوری آذربایجان کشته و یا زخمی شده اند، 130 تانک و دیگر ادوات زرهی، بیش از 200 سلاح سنگین و توپخانه، سامانه موشکی با آتش گسترده، خمپاره اندازها، 25 سامانه دفاع هوایی، 6 منطقه فرماندهی-مدیریتی و مراکز مشاهده، 5 انبار سلاح، 50 سلاح ضد تانک و 55 ماشین ارتش ارمنستان نیز بطور کامل نابود شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1166

به "درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تمام خطوط ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تمام خطوط ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید