خزانه داری آمریکا مدعی راه اندازی نهادی برای تسهیل مبادلات انسانی با ایران شد

به گزارش مجله پیامک، خزانه داری آمریکا که پیش از این حتی در یاری رسانی به آسیب دیدگان سیل و زلزله در ایران مانع تراشی نموده امروز مدعی شده مکانیسم جدیدی با هدف ادعایی تسهیل مبادلات مربوط به کالاهای بشردوستانه با ایران راه اندازی نموده است.

خزانه داری آمریکا مدعی راه اندازی نهادی برای تسهیل مبادلات انسانی با ایران شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خزانه داری و خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای مشترک مدعی شده اند سازی و کاری جدید با هدف تسهیل مبادلات کالاهای انسان محبت آمیز با ایران راه اندازی نموده اند.

این بیانیه در حالی صادر شده که وزارت خزانه داری آمریکا حتی در زمان وقوع سیل و زلزله در ایران با صدور بیانیه هایی از یاری رسانی به آسیب دیدگان این حوادث جلوگیری می کرد.

وزارت خزانه داری و خارجه آمریکا در بیانیه ای مشترک که امروز آدینه منتشر نموده اند هدف ادعایی راه اندازی مکانیسم جدید را ایجاد شفافیت بیشتر در مبادله کالاهای انسانی با ایران عنوان نموده اند، اما در لوای آن به تکرار ادعاها و اتهامات تکراری علیه تهران پرداخته اند.

در بیانیه خزانه داری آمریکا عنوان شده همزمان شبکه اجرایی جرائم اقتصادی وزارت خزانه داری آمریکا، ایران را طبق بند311 قانون میهن پرستی آمریکا جزو کشورهای موجد نگرانی های عمده در زمینه پولشویی شناسایی نموده و قواعد جدیدی برای محافظت از نظام اقتصادی آمریکا در برابر فعالیت های اقتصادی ایران صادر نموده است.

منوشین گفته هدف مکانیسم جدید یاری به شرکت های بین المللی برای انجام مبادلات مجاز با ایران و اطمینان از این است که آنها تحریم های آمریکا را نقض نمی نمایند.

وزارت خزانه داری آمریکا گفت مکانیسم جدید دولت ها و موسسات اقتصادی خارجی را ملزم خواهد نمود تدابیر احتیاطی را تشدید نموده و اقدام به ارائه اطلاعات مرتبط به خزانه داری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 538

به "خزانه داری آمریکا مدعی راه اندازی نهادی برای تسهیل مبادلات انسانی با ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزانه داری آمریکا مدعی راه اندازی نهادی برای تسهیل مبادلات انسانی با ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید