خبرنگاران پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر وجود دارد

به گزارش مجله پیامک، آبادان - خبرنگاران - رییس امور آبفای شهری خرمشهر تعداد انشعاب های غیرمجاز آب در خرمشهر را پنج هزار انشعاب مطرح نمود و گفت: افرادی که به صورت داوطلبانه برای تبدیل انشعاب آب غیرمجاز اقدام نمایند بخگرددگی برای انها در نظر گرفته شده و اشتراکشان قسط بندی می گردد.

خبرنگاران پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر وجود دارد

غلامرضا پورجلالی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: انشعاب های غیرمجاز آب علاوه بر تحمیل هزینه های جبران ناپذیر اقتصادی به تاسیسات آبرسانی ،خطر شیوع بیماری را در خرمشهر افزایش می دهند.

وی میزان هدررفت آب در شبکه آب خرمشهر را هفت هزار و 200 متر مکعب در روز اعلام نمود و گفت:میزان فراوری آب در خرمشهر پس از فراگیری ویروس کرونا 10 درصد افزایش یافته و مصرف روزانه آب شهری خرمشهر به 116 هزار متر مکعب رسیده است.

وی مصرف آب خانگی در خرمشهر قبل از شیوع ویروس کرونا را 89 هزار متر مکعب در روز اعلام نمود و اضافه نمود: شهروندان خرمشهری نگرانی بابت کمبود آب آشامیدنی نداشته باشند.

رییس اداره امور آبفای خرمشهر گفت:قبض آب مشترکان به وسیله سایت تعریف شده این اداره و یا به وسیله تماس و ارسال پیامک شماره اشتراک و رقم کنتورآب قابل دریافت و پرداخت است.

60 درصد شبکه توزیع آب خرمشهر فرسوده است

رییس اداره امور آبفای خرمشهر گفت: 60 درصد شبکه توزیع آب آشامیدنی خرمشهر فرسوده است و برای بازسازی آن به 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است ضمن اینکه 50 درصد شبکه فاضلاب خرمشهر نیز احتیاج به اصلاح و احداث شبکه دارد که برای این منظور نیز چهار هزار میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

وی اضافه نمود:بازسازی هفت ایستگاه پمپاژ، بخشی از پروژه فاضلاب مناطق بحرانی خرمشهر همچون عشایر، کوی مشخص، بازارصفا، دربند، صددستگاه، عباره، کوی بوستان و مولوی با 65 درصد پیشرفت فیزیکی با یکهزار و 300 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی در حال اجرا است.

خرمشهر 37 هزار مشترک آب و فاضلاب دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 943

به "خبرنگاران پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب در خرمشهر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید