خبرنگاران پاشازاده: نسبت به نتیجه گیری شاهین برابر تراکتور دلم روشن است

به گزارش مجله پیامک، بوشهر-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگرچه این تیم از همه لحاظ از سایر تیم های لیگ برتر ضعیف تر است اما با کوشش بازیکنان دلم روشن است که در برابر تراکتور سازی تبریز نتیجه خوبی می گیریم.

خبرنگاران پاشازاده: نسبت به نتیجه گیری شاهین برابر تراکتور دلم روشن است

مهدی پاشازاده روز یکشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برابر تراکتورسازی تبریز اضافه نمود: تراکتور خارج از زمین میهمان ماست که امیدوارم بیرون از زمین، میزبان و درون زمین، رقیب خوبی برای این تیم باشیم.

وی اعلام کرد: اکنون تنها چیزی که دل مان به آن گرم است و در این 2 هفته با بچه ها کار کردیم این است که یک تیم و همدل باشیم.

پاشازاده تاکید نمود: از هر لحاظ از همه تیم ها ضعیف تر هستیم و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از لحاظ تیمی بهتر از رقیبان شویم.

وی گفت: بازیکنان شاهین بیش از حد خود زحمت می کشند و آنها زیر فشار هستند چراکه کادر فنی از لحاظ بدنی، نظم و تاکتیک سخت گیری زیادی می نماید.

وی اعلام کرد: امیدوارم با به ثمر نشستن کوشش های بازیکنان شاهد بازی خوبی باشیم و نتیجه خوبی از بازی برابر تراکتورسازی کسب کنیم.

پاشازاده در ارتباط با مصدومان تیمش گفت: حسین مالکی، سجاد حیدری و سجاد مشکل پور همچنان مصدوم هستند و امین مشایخ و بهروز نوروزی نیز بتازگی به جمع بازیکنان اضافه شدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر جوانان و باتجربه های بسیار خوبی داریم که بازیکنان باتجربه ما مانند جوانان می دوند و زحمت می کشند که خیلی اوقات، بهتر از آنها هم هستند.

پاشازاده مطرح نمود: نوید ما به مردم بوشهر در شرایط کنونی تیم این است که قول می دهیم تمام کوشش خود را بکار بگیریم.

وی اضافه نمود: در تمرین همواره می گویم هر کسی وظیفه خود را به نحو مطلوب و با تمرکز کامل انجام دهد.

پاشازاده یادآور شد: ما نتوانستیم سالنی برای بررسی رقبا داشته باشیم اما با وجود همه کمبودها و محدودیت ها بررسیهای خوبی انجام دادیم.

پاشازاده تاکید نمود: قول می دهم با تمام وجود بازی می کنیم، اما هزار و یک اتفاق در فوتبال ممکن است بیفتد و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد چراکه دلم روشن است.

تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر دوشنبه شب در بوشهر به مصاف یکدیگر می فرایند.

اکنون تراکتورسازی با 46 امتیاز در رده سوم و شاهین شهرداری بوشهر نیز با 21 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1167

به "خبرنگاران پاشازاده: نسبت به نتیجه گیری شاهین برابر تراکتور دلم روشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاشازاده: نسبت به نتیجه گیری شاهین برابر تراکتور دلم روشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید