خبرنگاران میزان بارندگی های قزوین 210 میلی متر بوده است

به گزارش مجله پیامک، قزوین - خبرنگاران - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: میزان بارندگی های سال زراعی این استان (از مهرماه سال گذشته تا به امروز) 210 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال 98 - 97 یک درصد افزایش داشته است.

خبرنگاران میزان بارندگی های قزوین 210 میلی متر بوده است

ندا مشاطان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از امروز تا اواخر هفته جاری شاهد شرایط جوی به نسبت پایدار در سطح منطقه خواهیم بود که طی این مدت آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتفاعات شمالی استان امروز با پدیده مه روبرو است، گفت: به لحاظ دمایی نیز تا پنجشنبه هفته جاری با تغییرات خاصی در سطح منطقه روبرو نخواهیم بود.

مشاطان یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی 2 و آبیک با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای شهر قزوین نیز طی این مدت 5 تا 10 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

شرایط جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، 29 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و 2 ایستگاه اتوماتیک جاده ای ثبت و گزارش می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 884

به "خبرنگاران میزان بارندگی های قزوین 210 میلی متر بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان بارندگی های قزوین 210 میلی متر بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید