خبرنگاران مس سونگون برنده حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- تیم فوتسال مس سونگون در چارچوب هفته هشتم دور برگشت فوتسال سن ایچ ساوه را شکست داد تا برنده حساس ترین دیدار هفته شود.

خبرنگاران مس سونگون برنده حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال امروز (یکشنبه) از ساعت 15 با انجام سه دیدار از گروه ب پیگیری شد.

در نخستین دیدار گروه ب لیگ برتر فوتسال تیم های ایمان سبز شیراز و فرش آرا مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم فرش آرا توانست با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست دهد.

در دومین دیدار این گروه تیم های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت تیم مس توانست با نتیجه پنج بر چهار حریف خود را از پیش رو بردارد.

سومین دیدار این گروه میان تیم های راگا تهران و بازارهای روز کوثر اصفهان برگزار گشت و در سرانجام تیم راگا را با نتیجه پنج بر سه شکست دهد.

تیم ملی حفاری اهواز در این هفته استراحت می کند. تیم فوتسال سن ایچ با 16 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون صدرنشین این گروه است.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال در قالب دو گروه هفت تیمی برگزار می شود. این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در نهایت سه تیم برتر هر گروه صعود کرده و با یکدیگر برای قهرمانی رقابت می کنند.

در دیگر گروه این رقابت ها تیم های گیتی پسند اصفهان، شهروند ساری، منصوری قرچک، کراپ الوند، مقاومت البرز، فردوس قم و اهورا بهبهان با یکدیگر همگروه هستند. در این گروه تیم فوتسال گیتی پسند با 15 امتیاز صدرنشین است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1456

به "خبرنگاران مس سونگون برنده حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مس سونگون برنده حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید