خبرنگاران لیونل مسی: در خانه بمانید

به گزارش مجله پیامک، تهران - خبرنگاران - لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال با ارسال پیامی از جهانیان خواست، در شرایطی که ویروس مرگبار کرونا جان میلیونها انسان را تهدید می نماید، بهترین روش برای مبارزه با این بیماری همه گیر رعایت دستور العمل های سازمان های بهداشتی و مسئولان دولتی و در خانه ماندن است.

خبرنگاران لیونل مسی: در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات قیمت الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این ستاره فوتبال دنیا روز یکشنبه در پیغام خود که در رسانه های دنیا از جمله کشورهای عرب زبان بازتاب یافته است، اضافه نمود: این پدیده ، یک دوره پیچیده را برای همه ما رقم زده است. ما بر اثر آنچه اتفاق می افتد، در شرایط اضطراب زندگی می کنیم و باید با قراردادن خود به جای افرادی که از یک شرایط بدتر رنج می برند، به آنها یاری کنیم.

مسی ادامه داد: سلامتی باید دائمی باشد و اکنون که در یک لحظه استثنایی قرار داریم، باید آموزش ها و دستور العمل های سازمان های بهداشتی و مسئولان دولتی را رعایت کنیم، زیرا فقط از این طریق می توانیم به طور مؤثر با ویروس کرونا مبارزه کنیم.

گلزن برتر تیم فوتبال بارسلون اسپانیا خطاب به مردم نوشت: زمان آن است که مسئولیت خود را بر عهده بگیریم و در خانه بمانیم، ضمن اینکه این یک لحظه ایده آل است که شما همواره نمی توانید در کنار عزیزان خود لذت ببرید.

این ستاره آرژانتینی اضافه نمود: من این پیغام را اکنون ارسال می کنم و می گویم وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم. اکنون زمان مناسب برای لذت بردن از خانواده به عنوان یک آغوش بزرگ است.

مسی ابراز امیدواری کرد که مردم دنیا بتوانند هر چه سریع تر این شرایط را تغییر دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 786

به "خبرنگاران لیونل مسی: در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیونل مسی: در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید