خبرنگاران دمای هوا در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به 40 درجه می رسد

به گزارش مجله پیامک، مشهد- خبرنگاران- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا که از دیروز در مناطق مختلف این استان شروع شده تا روزهای ابتدایی هفته آینده تداوم دارد و طی این مدت بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری خراسان رضوی به 40 درجه و بالاتر خواهد رسید.

خبرنگاران دمای هوا در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به 40 درجه می رسد

فریدون سنگچولی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بیشینه دمای امروز مشهد 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و در روز یکشنبه هفته آینده به 37 درجه خواهد رسید.

وی اضافه نمود: در مناطق گرمسیری استان خراسان رضوی مانند شهرستانهای سبزوار، گناباد، تایباد، مه ولات، بردسکن و سرخس طی این مدت بیشینه دمای هوا به 40 درجه و بالاتر نیز خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت وزش باد به نسبت شدید در خراسان رضوی به ویژه در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان رخ خواهد داد.

سنگچولی اضافه نمود: از عصر آدینه تا انتها روز شنبه نیز بارشهای خفیف باران همراه با افزایش ابر به ویژه برای نوار شمالی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای شش درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای 33 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طی 24 ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تربت حیدریه با سرعت 54 کیلومتر در ساعت اتفاق افتاده است.

3027/ 1922

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 245

به "خبرنگاران دمای هوا در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به 40 درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دمای هوا در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به 40 درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید