خبرنگاران جمهوری آذربایجان 23 روستای دیگر در قره باغ آزاد کرد

به گزارش مجله پیامک، باکو - خبرنگاران - الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) از آزادسازی 23 روستای دیگر از اشغال نیروهای ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد.

خبرنگاران جمهوری آذربایجان 23 روستای دیگر در قره باغ آزاد کرد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، علی اف در صفحه توییتری خود در این ارتباط نوشت: ارتش جمهوری آذربایجان روستاهای قبو دیلاگرده، یال پیراحمدلی، یوخاری یاقلیوند، دیلاگرده، سید محمودلی و علی اصغرلی شهرستان فضولی، دمیرچیلر، چاناقچی، مددکند و سیگناخ شهرستان خوجالی و سوسانلیق، دومی، توق، آکاکو و آزیخ شهرستان خوجاونمد را از اشغال آزاد نموده است.

بر اساس پیغام توییتری رییس جمهوری آذربایجان، همچنین روستاهای حسینعلی لر، سویودلی و آشاقی سیریک شهرستان جبرایل و یوخاری موللو، آشاقی موللو و خوچیک شهرستان قبادلی و نیز کچیکلی و اوردکلی شهرستان زنگیلان از جمله مناطق مسکونی آزاد شده از اشغال نیروهای ارمنی در قره باغ می باشد.

درگیری های نظامی نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان ششم مهر ماه گذشته در منطقه مورد مناقشه قره باغ شروع شده و به رغم سه بار توافق آتش بس با مساعدت میانجیگران بین المللی این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

جمهوری آذربایجان اعلام نموده که در جریان این درگیری ها بیش از 200 منطقه مسکونی در قره باغ را از اشغال نیروهای ارمنی آزاد نموده است

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1279

به "خبرنگاران جمهوری آذربایجان 23 روستای دیگر در قره باغ آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جمهوری آذربایجان 23 روستای دیگر در قره باغ آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید