خبرنگاران آخرین شرایط جسمانی خسروی آواز ایران

به گزارش مجله پیامک، تهران- خبرنگاران- آخرین شرایط محمدرضا شجریان خسروی آواز ایران اعلام شد.

خبرنگاران آخرین شرایط جسمانی خسروی آواز ایران

به گزارش خبرنگاران، مسوولان بیمارستان جم در سایت این بیمارستان اعلام کردند: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز باستحضار میرساند، شرایط بالینی استاد عزیزمان، همچنان بدون تغییر و نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه است.

بر اساس آخرین اطلاعیه بیمارستان جم، استاد محمد رضا شجریان روز گذشته (یکشنبه) با شرایط عمومی، قلبی و ریوی و تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بستری شده است. در این اطلاعیه از دوستان استاد خواسته شده برای سلامت وی دعا نمایند.

استاد شجریان از 25 مرداد امسال به مدت 10 روز به دلیل افت سطح هوشیاری و شوک سپتیک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بستری شده بود.

وی بهمن سال گذشته هم به دلیل بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز آدینه دوم اسفند 98 همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی برطرف نگرانی کرد.

خسرو آواز ایران پنجم فروردین امسال با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.

استاد شجریان برجسته ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با اسم خسرو آواز ایران یاد می گردد.

وی نوروز 95 با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان اطلاع داد و پس از آن تا به امروز تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1769

به "خبرنگاران آخرین شرایط جسمانی خسروی آواز ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آخرین شرایط جسمانی خسروی آواز ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید