ثبت نام متقاضیان در انتخابات به ساعات پایانی موکول نشود

به گزارش مجله پیامک، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که تمایل به حضور در رقابت های انتخاباتی را دارند، ثبت نام خود را به ساعت های پایانی مهلت معین شده، موکول نکنند.

ثبت نام متقاضیان در انتخابات به ساعات پایانی موکول نشود

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 25 اسفند در نشست ستاد انتخابات استان به مهلت 2 روزه زمان ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا فردا (سه شنبه) اشاره نمود و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، افرادی که تمایل به ثبت نام دارند، ترجیحا از شیوه های غیرحضوری استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به وظایف مجریان انتخابات گفت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و رعایت قانون است لذا باید طوری رفتار کنیم که رفتار، سخن و اقدام ما، شائبه طرفداری از جریان سیاسی خاصی را ایجاد نکند.

استاندار خراسان جنوبی به اهمیت ورود نخبگان به عرصه انتخابات اشاره نمود و گفت: نخبگان جامعه و کسانی که توانایی و انگیزه خدمت در حوزه توسعه و عمران شهری و روستایی را دارند همچنین از اقبال عمومی برخوردارند، باید پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.

وی توضیح داد: ورود نخبگان و انتخاب افراد توانمند از بین آنها برای حضور و فعالیت، توسعه و پیشرفت را سرعت می بخشد.

ملانوری با تقدیر از فرمانداران اضافه کرد: هیات های اجرایی براساس برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات در استان شکل گرفته است.

وی اعلام کرد: اعضای هیات های اجرایی افرادی توانمند، باسواد و با تجربه هستند که با یاری آنها در روز اخذ رأی، انتخاباتی سالم و امن برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تشویق مردم برای ورود به صحنه خدمت در شوراها به نفع استان، منطقه و نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: با توجه به صندلی رفیع شوراها، بزرگان استان از جمله ائمه آدینه، روحانیون، شخصیت های برجسته و ریش سفیدان از نخبگان بخواهند به این صحنه ورود نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1540

به "ثبت نام متقاضیان در انتخابات به ساعات پایانی موکول نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام متقاضیان در انتخابات به ساعات پایانی موکول نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید