توصیه برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا

به گزارش مجله پیامک، ارزیابی و آنالیز شرایط امنیتی کنگره آمریکا پس از یورش مرگبار 6 ژانویه نشان می دهد که موانع و حصارهای بیشتری باید در اطراف ساختمان نصب گردد.

توصیه برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، 2 منبع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند: بازنگری شرایط امنیتی کنگره آمریکا پس از یورش مرگبار 6 ژانویه هواداران افراطی دونالد ترامپ به مقام های رسمی توصیه می نماید تا موانع و حصارهای بیشتری را در اطراف ساختمان کنگره نصب نمایند و بیش از 1000 مامور پلیس دیگر را مستقر نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ارزیابی شرایط امنیتی کنگره آمریکا یک ماه پس از آن منتشر شده است که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از راسل هونور ژنرال بازنشسته خواست تا شرایط امنیتی اطراف ساختمان کنگره را پس از یورش 6 ژانویه مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهد.

در این حمله حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند. استقرار 1000 مامور پلیس دیگر بیش از 100 میلیون دلار هزینه دربر خواهد داشت.

سی ان ان اضافه کرد: توصیه های امنیتی جدید شامل ایجاد یک نیروی واکنش سریع متشکل از نیروهای گارد ملی است که به طور تمام وقت در واشنگتن در حالت آماده باش قرار بگیرد.

این در شرایطی است که یوگاناندا پیتمن رئیس موقت پلیس کنگره آمریکا روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: حامیان دونالد ترامپ که ماه گذشته حمله مرگباری با ساختمان کنگره کردند، نشان داده اند که قصد منفجرکردن ساختمان و کشتن اعضای کنگره را دارند.

وی اضافه کرد: این تهدیدات نشان می دهد که افراط گرایان می توانند ساختمان کنگره را در جریان سخنرانی جو بایدن هدف قرار دهند.

رئیس پلیس موقت کنگره آمریکا سعی نموده است تا نظر مساعد نمایندگان کنگره را برای حفظ تدابیر امنیتی شدید و موانع و حصارها جلب کند.

یوگاناندا به نمایندگان کنگره گفت، اداره پلیس کنگره آمریکا برای مقابله با حملات گسترده و شورش 6 ژانویه آمادگی کافی را نداشته که علت اصلی آن عدم دسترسی به اطلاعات جامعه جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا بوده است.

وی در ادامه خواهد گفت: پلیس کنگره تدابیری را برای اتفاقات 6 ژانویه اتخاذ نموده بود ولی ماموران امنیتی و پلیس نسبت به قوانین استفاده از نیروی مرگبار و کشنده اطمینان نداشتند و در زمان وقوع این یورش و حمله، تدابیر لازم را برای بستن و قفل کردن ساختمان کنگره اتخاذ ننموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1516

به "توصیه برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه برای تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید