تغییر برنامه باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا

به گزارش مجله پیامک، اتفاقاتی که در دو هفته اول فصل جدید لالیگا رخ داده، سبب تغییر موضع باشگاه بارسلونا در مورد انتقال هافبک برزیلی این تیم شده است.

تغییر برنامه باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، موضع باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا تغییر کرده است، البته نه به خاطر دریافت پیشنهادی قابل قبول بلکه به خاطر عملکرد خوب او در دو بازی اول این فصل بارسلونا مقابل بیلبائو و بتیس.

تا تنها دو هفته پیش نام رافینیا در فهرست بازیکنان مازاد ارنستو والورده بود اما حالا ماجرا عوض شده و بارسلونا نمی خواهد او را مجانی از دست بدهد. رافینیا اما فقط یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و اگر باشگاه قراردادش را تمدید نکند، از ماه ژانویه می تواند شخصاً با مشتریانش وارد مذاکره شود تا در خاتمه فصل به عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک کند. با توجه به فراز و نشیب هایی که رافینیا در دوران بازیگری اش در نوکمپ داشته و نیز داشتن سابقه مصدومیت های طولانی مدت، باشگاه هنوز تمایلی به تمدید قرارداد او نشان نداده و از طرفی با انتقال قرضی او به تیمی دیگر هم مخالف است. به همین دلیل باشگاه به سراغ گزینه ای دیگر رفته است که هم برای خودش بهتر است هم برای بازیکن، البته هنوز تعیین نیست که رافینیا شروطی که باشگاه برای تمدید قراردادش تعیین می کند - از نظر حقوق و مدت قرارداد - را بپذیرد. گزینه بارسلونا این است که قرارداد رافینیا را تمدید کند و بلافاصله او را به مشتری پروپاقرصی که دارد، یعنی والنسیا بفروشد.

در مستایا، سرمربی خفاش ها مارسلینو با آغوش باز منتظر رافینیا است اما والنسیا، بارسلونا و بازیکن برزیلی زمان زیادی برای رسیدن به یک توافق سه جانبه ندارند چون تنها 6 روز دیگر بازار تابستانی جابجایی فوتبال اروپا بسته می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 315

به "تغییر برنامه باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه باشگاه بارسلونا در مورد آینده رافینیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید