تسلا به استقلال کامل می رسد

به گزارش مجله پیامک، رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه ترین بیانیه خود اعلام نموده است: تا سال آینده خودروهای تسلا به استقلال کامل می رسند و روند تکمیلی خود را پشت سر می گذارند.

تسلا به استقلال کامل می رسد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ایلان ماسک، رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه ترین بیانیه خود اعلام نموده است: خودروهای تسلا تا سال آینده روند ایمنی خود را پشت سر می گذارند و از رقبای خود در عرصه خودروسازی جلو می زنند.

ماسک در سال 2015 نیز بیانیه ای صادر نموده بود که براساس آن خودروهای تسلا علاوه بر اینکه ایمن رانندگی می نمایند، حافظ قوانین رانندگی نیز هستند.

محقق مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا که در پروژه خودروهای خودران تسلا همکاری می نماید، در یک مصاحبه اظهار نموده است تا 6 ماه یا نهایتا یک سال آینده تمام ضعف های خودروهای خودران تسلا رفع می گردد و با خدمات بیشتری به نسبت دیگر خودروهای خودران وارد بازار می گردد.

به گفته ماسک، پیشرفت های مداوم در نرم افزار و سخت افزار باعث می گردد خودروهای خودران برای حضور در جاده ها آمادگی پیدا نمایند.

بنابر اظهارات رئیس کارخانه خودروسازی تسلا و اطلاعات منتشر شده، استارت افزایش قیمت خودروهای خودروهای خودران تسلا از یکم ماه می شروع می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 203

به "تسلا به استقلال کامل می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا به استقلال کامل می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید