ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به مشهد

به گزارش مجله پیامک، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به مشهد گزارش شده است.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به مشهد

ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس راستا (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان و سرودار و حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های گچسر و سیاه بیشه و ترافیک سنگین در راستا (شمال به جنوب) محدوده های میانک، مجلار، انارک و، ولی آباد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، بعلاوه دوربین های نظارتی ترافیک سنگین را در آزادراه تهران - شمال راستا (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 18 تا انتهای راستا (محدوده شهرستانک)، محور هراز راستا (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان نشان می دهند .

او می گوید: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت راستا (رفت و برگشت) محدوده رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه راستا (رفت و برگشت) گزارش شده است.

محرابی نیا بعلاوه درباره شرایط جوی و ترافیکی محور های منتهی به شهر مشهد گفت: ترافیک سنگین در بزرگراه مشهد - چناران محدوده سه راهی فردوس و آزادراه مشهد - باغچه گزارش شده است.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2146

به "ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید