تجربه خرید در خیابان های بی نظیر هامبورگ، عکس

به گزارش مجله پیامک، فروشگاه های لوکس در بلوارهای عظیم، گشت و گذار در مراکز خرید و البسه جوان پسند و مد روز که به طور مستقیم به وسیله طراحان در معرض فروش گذاشته شده اند، در کنار اجناس آنتیک بی نظیر، همه و همه هامبورگ را به شهری مجذوب کننده برای مشتاقان خرید تبدیل نموده است. اگر هم در پی پوشاک و البسه مقرون به صرفه، مالی و از فراوری به مصرف هستید، باز هم هامبورگ شما را ناامید نمی کند. در اینجا ما شما را با برترین خیابان های خرید در برترین منطقه ها هامبورگ و آنچه باید در پی خرید آن باشید، آشنا می کنیم.

تجربه خرید در خیابان های بی نظیر هامبورگ، عکس

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

1. خیابان نویر وال

خیابان نویر وال (Neuer Wall) یکی از لوکس ترین خیابان های ویژه خرید در اروپا به شمار میرود و دو طرف آن مملو از شناخته شده ترین فروشگاه های برندهای دنیا است. بلوار چند کیلومتری واقع شده در این خیابان که در سال 2006 بازسازی شد، محیطی فریبنده و مجذوب نماینده برای استقرار برندهای لباس، زیورآلات و جواهرات فراهم نموده است که از جمله آن ها می توان به برندهای پرادا (Prada)، مایکل کورس (Michael Kors)، مالبری (Mulberry) و لانگچمپ (Longchamp) اشاره نمود. کسانی که می خواهند دنبال یک سوغاتی درخشان از هامبورگ باشند، باید حتماً سری به فروشگاه جواهرات بِرامفِد و گودقوف (Brahmfeld & Gutruf) بزنند؛ یکی از قدیمی ترین جواهرفروشی های هامبورگ که به خاطر زیورآلات رنگارنگ، براق و الهام گرفته از طبیعتش مشهور است.

2. خیابان مانفِگ

خیابان مانفِگ (Mönckebergstrasse) که در بخش قدیمی شهر واقع شده، خیابان ویژه خرید های سنتی هامبورگ تلقی می گردد و به علت وجود فروشگاه های زنجیره ای متعدد مانند اِچ اند اِم، زارا و ماسیما دوتی به همراه مجموعه ای بی نظیر از بوتیک های مستقل، در میان مردم بسیار محبوب است. یکی از فروشگاه های معروف این خیابان، فروشگاه سَتِرن (Saturn) است که طیفی وسیع از سی دی، دی وی دی و نوار را در کنار بهترین محصولات الکترونیک در اختیار مشتریان قرار می دهد. کسانی هم که در پی خرید چیزهای غیرمعمول تر هستند، می توانند از فروشگاه های دیگری همچون تی گِشوِنا (Tee Gschwendner) که متخصص فروش چای است یا فروشگاه اشتایف (Steiff) که به خاطر عروسک های خرسی اش شناخته می گردد، خرید نمایند.

3. خیابان گوسو بِلایکِن

یکی دیگر از خیابان های ویژه خرید معتبر هامبورگ، خیابان گوسو بِلایکن (Grosse Bleichen) است که به موازات خیابان نویر وال قرار داشته و انبوهی از بهترین برندهای لوکس را در خود جای داده است. از برندهای جواهرآلات نفیس گرفته تا برند ساعت های لوکس سوئیسی و برند پوشاک گِس همگی از این خیابان مقصدی عالی برای عاشقان خرید ساخته است. بعلاوه این خیابان میزبان فروشگاه داگلاس (Douglas) است؛ یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید لوازم آرایشی-بهداشتی و هر آنچه به زیبایی مرتبط است. این فروشگاه، مجموعه ای عظیم از بهترین برندهای زیبایی و عطر از جمله دیور (Dior)، شنل (Chanel) و تام فورد (Tom Ford) را در اختیار مشتریان گذاشته و مکانی عالی برای کسانی است که می خواهند برای خود یا عزیزانشان هدیه بخرند.

4. خیابان شَنزِنفِته

خیابان شنزِنفِته (Schanzenviertel) که پیش تر یک منطقه کاری بوده، اکنون تبدیل به یکی از مهم ترین بخش های هامبورگ شده و با بوتیک های مستقل و رستوران های مدرن، هویتی تازه ای برای خود دست و پا نموده است. به جای فروشگاه های زنجیره ای و برندهای مطرح، این خیابان پر است از بوتیک های مستقل طراحان نوپای هامبورگی. برای خرید دکوراسیون منزل هم سری به فروشگاه امپراطوری بشر (Human Empire) بزنید. این فروشگاه پوسترها و لوازمی را می فروشد که به وسیله طراحان و هنرمندان نوظهور هامبورگی خلق شده و می توانید آن ها را به اسم سوغاتی از هامبورگ به شهر و دیارتان ببرید.

5. خیابان یونگ فرنشتیگ

درگذشته یونگ فرنشتیگ (Jungfernstieg) مکانی برای سرگرمی و خرید خانواده های متمول و دختران مجردشان بوده است (نام این خیابان از کلمه ای گرفته شده که در زبان آلمانی برای دختر دوشیزه به کار می رود). این خیابان هم اکنون یکی از معروف ترین و زیباترین خیابان های هامبورگ است و با چشم اندازی بی نظیر از رودخانه آلستر و بهترین بوتیک های دنیا مکانی عالی برای خرید و سرگرمی به تعداد می رود. این خیابان بهترین فرصت های خرید از بهترین برندهای جواهرآلات و شناخته شده ترین برندهای پوشاک را در اختیار شما می گذارد. این خیابان بعلاوه میزبان فروشگاه زنجیره ای بی نظیر آلِستر هاوس (Alsterhaus) است که از سال 1912 پذیرای خریداران کالاهای لوکس بوده است.

6. مرکز خرید جوانان

در مرکز شهر، جوانان به طور عمده برای خرید به منطقه پیاده روی اِشپیتالا اشتراسه (Spitalerstrasse) می فرایند که انبوهی از پرطرفدارترین برندها را در خود جای داده است. از دیگر فروشگاه های شلوغ این منطقه هم می توان به شعبه های فروشگاه های مانکی (Monki)، ویکدی (Weekday) و راتائوس ماکت اشاره نمود. بعلاوه در این منطقه می توانید فروشگاه های کفش های کتانی و پوشاک از جمله میس سیکستی (Miss Sixty) و کلوزد (Closed) را پیدا کنید.

در میان کافه ها و آژانس های تبلیغاتی پرتعداد این منطقه ها، می توانید همه نوع جواهرات به روز را پیدا کنید. منطقه ها اطراف شویتابِلات (Schulterblatt) میزبان تعداد زیادی از فروشگاه های کوچک و اصیل هستند. گروه طراحی لباس یانگ اِند ویلد (young and wild) هامبورگ، عمدتاً در منطقه کارولاینفیِته حضور دارد. تعداد فزاینده ای از طراحان خلاق جوان هم چندین فروشگاه زیورآلات و پوشاک در منطقه سِن پائولی (St Pauli) دایر نموده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1737

به "تجربه خرید در خیابان های بی نظیر هامبورگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خرید در خیابان های بی نظیر هامبورگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید