برترین شیوه های انتخاب هدایای شرکتی کدام است؟

به گزارش مجله پیامک، هدایای تبلیغاتی فرصت های زیادی را ارائه می نماید، اگرچه برای اطمینان از موفقیت آن احتیاج به آنالیز متفکرانه دارد. به عنوان مثال، شما باید نوع هدایای شخصی را برای توزیع در نظر بگیرید. به عنوان مثال یک سررسید برای اغلب افراد مفید بوده و مورد استقبال است.

برترین شیوه های انتخاب هدایای شرکتی کدام است؟

علاوه بر این، استانداردهای اخلاقی وجود دارد که باید از آن ها پیروی کنید تا مطمئن شوید که هدایای شرکتی به عنوان رشوه نیست. در اینجا دستورالعمل های ضروری برای انتخاب برترین ایده های هدیه شرکتی برای کارمندان، مشتریان و مشتریان بالقوه وجود دارد.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

روی گیرندگان خود تمرکز کنید

به همان اندازه که وسوسه انگیز است که در پی سالنامه ها یا تقویم رومیزی با آرم شرکت خود باشید، باید در نظر داشته باشید که چه چیزی برای گیرندگان شما بهتر است. ممکن است لازم باشد پروفایل های مشتریان خود را آنالیز کنید، فرایند خرید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و از نظرات آن ها برای مشخص اندازه پسند آن ها بهره ببرید. این اطلاعات به شما یاری می نماید برترین و منحصر به فرد ترین هدایا را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

شخصی سازی کنید

هدایای شرکتی زمانی موثرتر هستند که شخصی شوند. افزودن حس شخصی به هدایا باعث می گردد که کارمندان و مشتریان قدردانی نمایند که در این فرآیند زمان و کوشش خود را صرف نموده اید.

بر این اساس، هدایای شخصی جذابیت بیشتری دارند. بعلاوه می توانید همراه با هدایا یک پیغام تشکر بفرستید تا نشان دهید چقدر روابط خود را بالا نگه می دارید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

احساسات گیرندگان را در نظر بگیرید

آخرین چیزی که می خواهید این است که کارمندان و مشتریان شما فکر نمایند که هدایا با رشته هایی همراه هستند. در آن صورت، نباید پیشنهاداتی را با هدایا اضافه کنید. ایده این است که گیرندگان بدانند که شما اهمیت می دهید.

شما می توانید با ارسال هدایایی در زمان های استراتژیک، به عنوان مثال، در طول سالگرد یا تولد، به این هدف برسید. به این ترتیب، با ارسال پیغامی مبنی بر اینکه بیشتر به فکر آن ها هستید تا تجارت، احساسات آن ها را تحریک خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

با محدودیت انجام دهید

شما نمی خواهید مشتریانتان با هدیه دادن مکرر به آن ها نسبت به سود شما، مشکوک شوند. در اینجا این ایده وجود دارد، هنگامی که در فواصل زمانی کوتاه تری هدیه می دهید، مشتریان ممکن است در خصوص سودی که برای پرداخت هدایای مکرر به دست می آورید، تعجب نمایند. حتی ممکن است بعضی فکر نمایند که شما از آن ها پول اضافی دریافت می کنید. بر این اساس، مشتریان دیگر، ممکن است ارزش هدایای شما را زیر سوال ببرند.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

گروه های مختلف را در نظر بگیرید

بعضی از شرکت ها در دام این می افتند که بدون اینکه بدانند نیازهای افراد فرق دارد، همان چیزی را به دیگران هدیه می دهند. شما باید هر گروه را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مجموعه ای متفاوت از هدایا برای هر یک از آن ها دارید.

تمایزی ایجاد کنید که اندازه مشارکت شما را نشان دهد. به عنوان مثال، هدایای شرکتی برای مشتریان VIP نباید برای مشتریان عادی یکسان باشد. فاکتورگیری هر گروه به شما یاری می نماید تا به هدف مورد نظر خود برسید.

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

با کارشناسان مشورت کنید

از درخواست نظرات متخصص در خصوص نوع هدایای مورد استفاده نترسید. آن ها تجریه و شناخت خوبی در این زمینه دارند که می تواند به شما یاری نموده و برترین راه حل را به شما ارائه دهند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 2029

به "برترین شیوه های انتخاب هدایای شرکتی کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شیوه های انتخاب هدایای شرکتی کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید