بنی تمیم: هنوز برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم، کوشش می کنیم با حمایت اسپانسر لیگ جهانی را برگزار کنیم

به گزارش مجله پیامک، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در مورد لیگ جهانی و سایر مسابقات کوشش می کنیم تا به وسیله اسپانسر کارمان را دنبال کنیم.

بنی تمیم: هنوز برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم، کوشش می کنیم با حمایت اسپانسر لیگ جهانی را برگزار کنیم

حمید بنی تمیم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابش از سوی مجمع کشتی به عنوان سرپرست فدراسیون گفت: امیدوارم در این بخش بتوانم اثرگذار باشم. چیزی که در این مدت اهمیت دارد، این است که بتوانیم خیلی سریع زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم و رئیس جدید فدراسیون انتخاب گردد تا با قدرت کار را برای المپیک 2020 توکیو پیش ببریم. هدف ما و وزارت ورزش این است که زودتر وضعیت فدراسیون معین تکلیف گردد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی استارت کارها برای شروع فرآیند برگزاری انتخابات زده خواهد شد، توضیح داد: امروز و فردا هماهنگی های لازم را به عمل خواهیم آورد تا زمینه ثبت نام از کاندیداها فراهم گردد. طبیعتا ثبت نام هم یک مدت معین دارد و افراد تا 10 روز می توانند نسبت به این قضیه اقدام نمایند. سپس وزارت ورزش در زمانی حدود 20 تا 45 روز بعد از ثبت نام، تایید صلاحیت ها را اعلام خواهد نمود و بعد از آن باید زمان برگزاری انتخابات معین گردد. امیدوارم در این خصوص هر چیزی که به صلاح کشتی است، اتفاق بیفتد.

بنی تمیم در مورد اینکه آیا برای ریاست فدراسیون کشتی در انتخابات ثبت نام خواهد نمود، گفت: هنوز هیچ برنامه ای در این خصوص ندارم.

سرپرست فدراسیون کشتی درباره اینکه گفته می گردد شاید لیگ جهانی و همچنین چند مسابقه دیگر در امسال برگزار نگردد، تاکید نمود: تمام کوششم را می کنم که با پیدا کردن اسپانسر بتوانیم لیگ جهانی را برگزار کنیم. چیزی که رسول خادم یا بهتر باشد بگویم مجموعه فدراسیون کشتی برنامه ریزی نموده را کوشش می کنیم که برگزار کنیم. به طور کلی درمورد لیگ جهانی و سایر مسابقات کوشش می کنیم تا به وسیله اسپانسر کارمان را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 115

به "بنی تمیم: هنوز برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم، کوشش می کنیم با حمایت اسپانسر لیگ جهانی را برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم: هنوز برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم، کوشش می کنیم با حمایت اسپانسر لیگ جهانی را برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید