برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز ، احتمال تعویق دوباره به خاطر کرونا

به گزارش مجله پیامک، روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را به صورت متمرکز برگزار کند.

برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز ، احتمال تعویق دوباره به خاطر کرونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از الریاضیه، دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به سرانجام رسیده است. یک مقام رسمی در AFC در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت اظهار داشت که بقیه بازی های انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

این روزنامه عربستانی تاکید کرد که AFC درخواست میزبانی کشورها را بررسی خواهد کرد و تاریخ 3 تا 15 ژوئن را برای برگزاری ادامه این بازی ها پیشنهاد خواهد داد.

الریاضیه همچنین اظهار داشت که فیفا با این پیشنهاد AFC موافقت کرده است.

این منبع تاکید کرد که باتوجه به شیوع کرونا و بازگشت محدویت های پروازی و مسافرتی در بعضی از کشورها بعید است که بازی ها در ماه مارس (فروردین) برگزار شود مگر اینکه در حالت های معین و طبق پروتکل های بهداشتی باشد.

الریاضیه در ادامه نوشت که کمیته برگزاری بازی های جام جهانی توصیه کرده که بازی ها در زمان مقرر یعنی 25 مارس (5 فروردین) آغاز شوند تا طبق برنامه در ماه ژوئن به سرانجام برسند.

به نظر می رسد هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام برنامه قبلی به قطعیت لازم درباره زمان برگزاری این بازی ها نرسیده است و شاید کرونا باعث شود تا باز هم این رقابت ها به تاخیر افتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 1482

به "برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز ، احتمال تعویق دوباره به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز ، احتمال تعویق دوباره به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید