برپایی نشستی با دغدغه فیلم کوتاه

به گزارش مجله پیامک، دبیر سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خدمت رسانی همه جانبه به فیلم سازان فیلم کوتاه را رسالت مشترک انجمن سینمای جوانان و انجمن فیلم کوتاه بیان نمود.

برپایی نشستی با دغدغه فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای این نشست که با حضور سیدصادق موسوی مدیرعامل، معاونین انجمن سینمای جوانان و اعضای هیأت مدیره ایسفا برگزار گشت، موسوی ضمن قدردانی از زحمات هیأت مدیره سابق ایسفا، انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره را به ایشان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تعامل و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و ایسفا با هدف خدمت رسانی همه جانبه به فیلم سازان فیلم کوتاه، بیش از پیش ادامه داشته باشد.

دبیر جشنواره سی وپنجم در ادامه با اشاره به این که از هیأت مدیره ایسفا در شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه به عنوان مهمترین رخداد فیلم کوتاه در کشوردر دوسال گذشته دعوت گشته است افزودعلاوه بر این برگزاری جلسات نقد و بررسی جشنواره و معرفی فیلم برگزیده از نگاه تماشاگر برعهده ایسفا بوده است؛ همچنینهمکاری انجمن و ایسفا در برگزاری فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه را سنت خوبی در عرصه بالندگی فیلم کوتاه دانست.

وی توجه ویژه ای به اعضای ایسفا به وسیله تمرکز بر سرویس دهی به اعضای ایسفا، صدور کارت شرکت در جشنواره برای اعضای ایسفابا دو کاربری ورود به سالن اختصاصی دارندگان کارت و پذیرایی در ایام جشنواره و ... را از جمله راه کارهای پیش بینی گشته در برگزاری این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران برشمرد و اعضای هیأت مدیره ایسفا را به تبیین کلاسه گشته خواسته ها و نیازهای اعضای انجمن فیلم کوتاه، جهت بهره برداری و دستیابی به ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی هر دو مجموعه به فیلم سازان فیلم کوتاه، دعوت کرد.

موسوی در ادامه با اشاره به این امر که در سال های درخشان فیلم کوتاه ایران هستیم به معرفی برنامه ریزی های تازه در برگزاری سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از جمله تقویت حوزه بین الملل با حذف بخش های اضافه و کم بازده؛ استفاده از تیمی از فیلم سازان جوان برای انتخاب آثار در این بخش؛ افتتاح و برگزاری بازار بین المللی فیلم کوتاه در حاشیه این دوره از جشنواره به شکل لایبرری؛ افزایش تعداد مهمانان بین المللی جهت ایجاد بستر تعامل بیشتر با فیلم سازان فیلم کوتاه ایرانی؛ برگزاری پیچینگ با حضور متخصصان بین المللی این حوزه و آموزش دفاع از طرح پیچینگ به راه یافتگان؛ دعوت از رؤسای جشنواره های معتبر بین المللی فیلم کوتاه و برقراری ارتباط مستقیم با فیلم سازان؛ نمایش برگزیده های جشنواره بین المللی تامپره و صدمین سال استقلال سینمای استونی و ... پرداخت.

گفتنی است، سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم سازان از 18 تا 23 آبان 97 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 80

به "برپایی نشستی با دغدغه فیلم کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نشستی با دغدغه فیلم کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید