برنامه های روز دنیای دنیا گردی در استان تهران تشریح شد

به گزارش مجله پیامک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برنامه های روز دنیای دنیا گردی را در این استان تشریح کرد.

برنامه های روز دنیای دنیا گردی در استان تهران تشریح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران امروز یکشنبه 1 مهر 97 گفت: به مناسبت 5 مهرماه روز دنیای دنیا گردی برنامه های این اداره کل بر سه محور شعار دنیای سال، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.

بزرگ نیا ادامه داد: بر اساس شعار دنیای سال گردشگری و تحولات دیجیتال ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران پیروز در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی نیز با عنوان بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری برگزار می گردد.

او ادامه داد: افرادی در صنعت گردشگری برنده هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده می نمایند،امروز عرضه نمایندگان سنتی نمی توانند در بازار رقابتی باقی بمانند مگر از همین حالا اقدام به روزآمد کردن شیوه های فروش و تبلیغات نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران به منظور آموزش و حمایت از ایده های نوین که برپایه استارت آپ ها و فناوری اطلاعات باشد تشکیل خواهد شد.

بزرگ نیا اضافه نمود: تورهای تهران گردی فرزندان عاشورا و هنرگردی عاشورا با موضوع دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می گردد.

او گفت: در این تورها شهروندان از موزه صلح ، سقاخانه ها و تکایای قدیمی تهران و کارگاه های هنرمندان که آثار عاشورایی فراوری می نمایند بازدید خواهند کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 305

به "برنامه های روز دنیای دنیا گردی در استان تهران تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های روز دنیای دنیا گردی در استان تهران تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید