بحث زنانگی و مردانگی در رادیکال جیوگی بسته می گردد

به گزارش مجله پیامک، به گزارش خبرنگاران، مستند ترکیبی جیوگی دوشنبه ها با عنوان رادیکال جیوگی به تحلیل، تفسیر و نقد برنامه های دو روز گذشته خود پرداخته و با یاری آیتم های مختلف و جدید انتخابی سردبیر، این نقد و ارزیابی را تکمیل خواهد نمود.

بحث زنانگی و مردانگی در رادیکال جیوگی بسته می گردد

این برنامه امشب با دعوت از یاسر مدنی دﻛﺘﺮای روانشناسی و اﺳﺘﺎد داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان آزمایش اجتماعی خود درباره تأثیر فرهنگ در ایجاد مقتضیات و خصوصیات جنسیتی را به نمایش می گذارد و بازتاب قسمت های پخش شده اش در شبکه های اجتماعی را رصد خواهد نمود.

مستند ترکیبی جیوگی به تهیه کنندگی مهدی بهادران که در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو فراوری می گردد، هر هفته به تحلیل رویدادهای فرهنگی و اجتماعی که خاصیت استعاری دارند، می پردازد و قرار است مخاطبان خود را از اقشار مختلف مردم به مصاحبه با یکدیگر ترغیب کند.

میلاد دخانچی مجری این مستند ترکیبی، فعال فرهنگی و دانشجوی دکتری مطالعات فرهنگی دانشگاه کوئینز کاناداست و کارگردانی مستند نیویورک زیرزمینی و اجرای برنامه گره را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

جیوگی شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 14:30 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shortmessagesystem.ir شناسه مطلب: 477

به "بحث زنانگی و مردانگی در رادیکال جیوگی بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث زنانگی و مردانگی در رادیکال جیوگی بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید